اعتراض به سبک سردار: بازی با لبنان افتضاح بود؛ نچسبید!

سردار آزمون در خصوص بازی با لبنان گفت: اینها نمی‌آیند فوتبال بازی کنند. اگر به کره‌جنوبی می‌باختیم نوش جانشان چون آنها فوتبال بازی می‌کردند ولی این تیم‌ها (لبنان) وقتی جلو می‌افتند بازی‌شان «ادا» می شود یا با 6، 7 نفر دفاع می کنند.

به گزارش تازه نیوز، سردار آزمون مهاجم تیم ملی بعد از پیروزی ۲- یک تیم ملی مقابل لبنان درباره اینکه قبل از بازی گفته بود کسی نگران نباشد، گفت: خودم هم در دقایق پایانی نگران شدم. بازی با این تیم‌ها سخت است. اینها نمی‌آیند فوتبال بازی کنند. اگر به کره‌جنوبی می‌باختیم نوش جانشان چون آنها فوتبال بازی می‌کردند ولی این تیم‌ها (لبنان) وقتی جلو می‌افتند بازی‌شان «ادا» می‌شود یا با ۶، 7 نفر دفاع می‌کنند. بله اینها تاکتیک است ولی به جایی نمی‌رسند. لبنان اگر ما را هم می‌برد، باز هم با این کارها بالا نمی‌رفت. فوتبالیست باید مرد باشد نه اینکه خودش را روی زمین بیندازد و برانکارد و آمبولانس بخواهد. باید در زمین نشان بدهد نه اینکه دنبال وقت‌کشی و افتادن روی زمین باشد. ما در بازی‌های جام جهانی‌ قبل هم دفاعی بازی می‌کردیم ولی وقت‌کشی نمی‌کردیم.

سردار آزمون در پایان گفت: به مردم ایران تبریک می‌گویم. بازی اصلاً خوب نبود. این بازی افتضاح بود. افتضاح که می‌گویم یعنی ما همه تلاشمان را کردیم ولی شرایط طوری پیش رفت که نچسبید اما دو گل به موقع زدیم.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.