عکسی دیده نشده از همایون شجریان، اسکوچیچ و پژمان جمشیدی

عکسی مربوط به ۷ سال پیش به دست تازه‌نیوز رسیده که ستارگان محبوب سینما، موسیقی و فوتبال ایران را در کنار هم به تصویر کشیده است.

به گزارش تازه‌نیوز، عکس همایون شجریان در کنار اسکوچیچ و پژمان جمشیدی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ زمانی که دراگان اسکوچیچ به عنوان مربی ملوان تازه وارد فوتبال ایران شده بود گرفته شده است. اسکوچیچ که حالا هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد، در یک بازی دوستانه سالنی به تیم ستارگان هنر پیوسته و همبازی همایون شجریان و پژمان جمشیدی شده بود.

نکته قابل توجه اما پیراهن بارسلونایی است که همایون به تن دارد؛ از قرار معلوم او در انتخاب تیم محبوبش راه پدر را نرفته است!

عکس همایون شجریان، اسکوچیچ و پژمان جمشیدی

استاد شجریان رئالی بود، همایون بارسایی است!

شاید جالب باشد بدانید استاد شجریان فوتبال اروپا را به شکل جدی و حرفه‌ای دنبال می‌کرد و از طرفداران لیگ انگلیس و البته هوادار رئال مادرید بود.

مرحوم محمدرضا شجریان بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ یادداشتی خطاب به هواداران خشمگین تیم ملی با عنوان «درد دلی با خود» در فیس‌بوک منتشر کرد که در آن چنین آمده است:

من از وقتی یادم می‌آید عاشق فوتبال بوده‌ام. بازی‌های تیم‌های سرشناس و پرستاره را با دقت دنبال می‌کنم. از بازی‌های تیم‌های انگلیس لذت می‌برم. از بازی‌های بارسا لذت می‌برم، ولی تیم موردعلاقه‌ام همیشه رئال مادرید بوده است. وقتی این تیم بد بازی کند یا ببازد ناراحت می‌شوم. اما بازیکنان هنرمند تیم‌های دیگر را همیشه ستایش کرده‌ام. منکر نمی‌توان شد گلی را که مسی دقیقه ٩١ در بازی آرژانتین به ما زد، مثل پتکی بود که به سرم خورد؛ ولی انصاف باید داد که بسیار زیبا و هنرمندانه بود. در بازی با آرژانتین، دروازه‌بان را همه ستایش کردیم و تبریک گفتیم. همین بازیکن را، که اشتباهی هم در بازی با بوسنی نداشت، وقتی رقیب سه گل به ما زد، مقصر خطاب می‌کنیم و با همه تأثر و تأسف و ناراحتی که خود او داشت، به‌جای دل‌داری دادن و ادامه‌ تشویق‌های قبلی، عده‌ای خودگم‌کرده و یاوه‌گو از بین ما که جز ناسزاگویی هنری ندارند، این بازیکن فداکار را آزرده‌خاطر کرده‌اند.
بس کنیم و بهتر بیندیشیم تا وای بر ما نباشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.