پشت پرده شایعه جدال لفظی میان روحانی و خاتمی به روایت موسوی لاری

وزیر پیشین کشور درباره تماس تلفنی حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی و رئیس دولت اصلاحات گفت: تماس تلفنی خاتمی و روحانی در فضای دوستانه بوده است و خبری از انتقاد خاتمی به دولت وجود ندارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالواحد موسوی لاری» با اشاره به تماس تلفنی «حسن روحانی» و «سید محمد خاتمی» گفت: تماس تلفنی روحانی و خاتمی برای احوالپرسی و در فضای دوستانه بوده است، آنها در ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسم افطاری در مهمانی همدیگر شرکت می‌کنند و تماس‌های تلفنی مکرر داشته و دارند.

وی افزود: همین اواخر هم آقای روحانی به خاتمی زنگ زدند و بعد از احوالپرسی و اظهار محبت، طبق صبحتی که از آقای خاتمی شنیدم، در بخشی از این گفت‌وگو آقای روحانی گرفتاری‌های دولت و مشکلاتی که بر سر راه دولت وجود دارد را مطرح کردند و آقای خاتمی هم نقطه‌نظراتی را در مورد سیاست خارجی و داخلی بیان کردند.

وزیر پیشین کشور با بیان اینکه در این تماس تلفنی آقای خاتمی انتقادی برخورد نکرد، اظهار داشت: چیزی که من از آقای خاتمی شنیدم، انتقادی نبود و تماسی دوستانه بوده است. آقای روحانی گلایه‌مندی از مشکلاتی که برایش درست کردند، مطرح کرد و خاتمی هم مسائلی را که دولت باید انجام می‌داده و نداده، بیان کرده است.

موسوی لاری ادامه داد: این گفت‌وگوی تلفنی در این فضای دوستانه انجام شده و چیزی که اخیرا در رسانه‌ها مطرح شده است، صحیح نیست.

وی گفت: من به معجزه کلام ایمان دارم و هر نوع گفت‌وگو بین رفقا و رقبا و بین نهادها را مثبت می‌بینم. معتقدم اگر فضای نقد باشد، جامعه رشد می‌کند می‌خواهد این گفت‌وگو بین روحانی و خاتمی باشد یا بین مصطفی تاجزاده و حسین شریعتمداری.

یکی از فعالان شبکه‌های اجتماعی در روزهای اخیر مدعی شده‌ در گفت‌وگوی تلفنی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهوری از انتقادات اصلاح‌طلبان علیه دولت گلایه کرده که این انتقاد با پاسخ تند رییس دولت اصلاحات روبه‌رو شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.