روایت محافظ احمدی‌نژاد از دیدارهای خصوصی او در دبی

یکی از محافظان احمدی‌نژاد از دیدارهای کاملا خصوصی رئیس‌جمهور اسبق در دبی پرده برداشت.

به گزارش تاز‌‌ه‌نیوز، یکی از محافظان محمود احمدی نژاد روایتی خاص از سفر رئیس جمهور اسبق کشورمان به نمایشگاه اکسپو دبی منتشر کرد.

او گفته که در این سفر و در برخی دیدارها حتی حلقه یک و دوستان و نزدیکان محمود احمدی نژاد هم در دیدارها و مذاکرات حضور نداشتند و این اجازه را شخص احمدی‌نژاد نداده است.

این محافظ احمدی نژاد همچنین اظهار داشته که در این سفر تمدن، جوانفکر، شیخ الاسلام و ثمره هاشمی حضور داشتند و به دستور احمدی نژاد آنها حتی اجازه حضور در برخی مذاکرات را نداشتند و شخص احمدی نژاد با فرد و یا افراد خاص دیدار داشت.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از دیدارها که در یک رستوران صورت گرفت احمدی نژاد حتی اجازه حضور محافظان در آنجا را نداد و گفت که آنها بیرون ساختمان منتظر بمانند.

این محافظ احمدی نژاد گفته است: در دیداری دیگر که ۴ساعت طول کشید،  احمدی نژاد دستور داد بیرون ساختمان منتظر بمانیم. ساعت ۱۸ احمدی نژاد به تیم حفاظت اعلام کرد که حالا می‌توانید وارد ساختمان شوید و وقتی ما (تیم حفاظت) وارد اتاق شدیم متوجه شدیم که این ساختمان درب پشتی هم دارد و کاملا مشخص است که ملاقات کننده از آن در خارج شده و اصلا ما او را ندیدیم.

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.