انتقاد پیشکسوت استقلال از فرهاد: رفتار مجیدی اشتباه بود!

پیشکسوت استقلال گفت: نه تنها فرهاد مجیدی بلکه تمام بازیکنان و کادر فنی استقلال باید در این مراسم حاضر می‌شدند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، داستان گردهمایی پیشکسوتان استقلال و غیبت فرهاد مجیدی همچنان محل بحث و جدل است. در این ارتباط حسن روشن اما حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد که در ادامه می‌خوانید:

*اینکه پیشکسوتان استقلال دور هم جمع شوند و در حضور مدیرعامل برای اتفاقات خوشایند برنامه‌ریزی کنند، خیلی خوب است؛ اما باید منتظر ماند و دید حرف‌ها و صحبت‌هایی که در جلسه مطرح شد به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر؟

*من صبر می‌کنم تا ببینم چند ماه دیگر چقدر حرف‌هایی که زده شده، انجام می‌شود. در تمام این سال‌ها همین طور بوده‌ام و با هیچ کسی شوخی ندارم، شاید با برخی از مدیران استقلال رفاقت زیادی داشتم اما بیشترین انتقادات را از آنها انجام دادم، الان هم اگر کار خوبی ببینم از آن تعریف و تمجید می‌کنم  و اگر کار بدی باشد بدون تعارف انتقاد می‌کنم.

غیبت فرهاد من از فرهاد مجیدی در این گردهمایی اشتباه بود. بابت این رفتار انتقاد می‌کنم، نه تنها فرهاد مجیدی بلکه تمام بازیکنان و کادر فنی استقلال باید در این مراسم حاضر می‌شدند. اگر بگویند تیم تمرین داشت، خسته بود شاید قابل قبول باشد اما حضور نداشتن مربیان استقلال قابل پذیرش نیست.

*هیچ کاری مهمتر از حضور فرهاد مجیدی در نشست پیشکسوتان نبود؛ اینهایی که در مراسم شرکت کردند بخش اعظمی از تاریخ باشگاه استقلال را رقم می‌زنند. من نمی‌دانم چرا فرهاد این رفتار را انجام داد، به طور حتم الان پیشکسوتان استقلال ناراحت هستند و با خود فکر می‌کنند منظور او این بود که من از همه آنها بزرگ‌تر هستم و نباید به مراسم می‌رفتم. حداقل او باید بابت این غیبت عذرخواهی می‌کرد، در تمام دنیا وقتی چنین مراسمی برگزار می‌شود، تمام مربیان و بازیکنان حاضر می‌شوند و به پیشکسوتان خوشامد می‌گویند. این یک نمره منفی برای فرهاد مجیدی بود که پیشکسوت‌ها را آزرده‌خاطر کرد.

*نتایج استقلال خوب است، این تیم تا حالا توانسته ۱۰ امتیاز کسب کند که آمار خوبی محسوب می‌شود. این در شرایطی است که استقلال نسبت به گذشته تغییرات زیادی را در جمع بازیکنان خود داشته است. آبی‌پوشان تهرانی از نظر فنی متوسط هستند و این طبیعی است، به نظر من باید چند هفته دیگر از لیگ برتر پشت سر گذاشته شود تا استقلال بتواند به بهترین شرایط برسد.

*مجیدی مربی بدی نیست، جوان است و پر انگیزه و باید در این فصل توانایی‌هایش را نشان دهد، او به خوبی می‌داند هواداران انتظارات فراوانی از وی دارند، من امیدوارم مجیدی بر روی نیمکت استقلال به موفقیت رسیده و برای استقلال افتخارآفرینی کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.