تصاویری که مردم را عصبانی کرد: توروخدا برای شهدا کار نکنید!

انتشار عکس‌هایی از مجسمه‌های جدید برخی شهدای جنگ تحمیلی و شهدای معاصر با واکنش تند مردم مواجه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، انتشار تصاویری از مجسمه‌های جدیدی از شهدای جنگ تحمیلی و معاصر، با واکنش تند مردم در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. برخی از کاربران درباره این مجسمه‌ها نوشتند: توروخدا دیگر برای شهدا مجسمه نسازید! عدم شباهت به شهدا و کیفیت بد مجسمه‌ها علت انتقاد و عصبانیت مردم ذکر شده است.

2 نظر
  1. مهدی مختاری 291

    به طور کلی مجسمه سازی از آدم های معروف کار درستی نیست؛ چون به بت پرستی بیشتر شبیه می شود. یکی از پیامبران بنی اسرائیل هم، هنگامی که چند مدتی از قومش دور بود و بعدش برگشت، دید که پیروانش از او مجسمه های کوچکی ساخته و می فروشند و سپس آن مجسمه ها را به عنوان یک جسم مقدس می پرستند؛ آن پیامبر هنگامی که این صحنه را دید از دست قومش خشمگین شد و آن مجسمه ها را شکست و قومش را سرزنش کرد. الآن هم مسئولان ما دقیقاً دارند همین کار را می کنند؛ آن ها از پاکی و درستکاری شهدا سوء استفاده کرده و مردم را به سمت بت پرستی می کشانند. اگر می خواهید یاد و نام شهدا را گرامی بدارید، زندگی نامۀ آن ها را به صورت کتاب و فیلم در بیاورید و به زیارت مزارشان بروید و برای شادی روح شان صلوات و فاتحه بفرستید؛ نه اینکه از آن ها مجسمه بسازید و رفتارتان را شبیه به بت پرست ها کنید.

  2. emad@gmail.com

    عیبی یوخ بابا !!! خوب اینهم یک راه نون خوردن و کاسبی هست دیگه !!! اینهمه راه برای کاسبی وجود داره و اینهم یکیش !!! سوءاستفاده از عزیزان از دست رفته کشورمون.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.