پای احمدی‌نژادی‌ها به مدیر عاملی پرسپولیس باز شد!

یکی از شایعات عجیب در خیابان سئول و حوالی ساختمان وزارت ورزش و جوانان احتمال انتخاب علی سعیدلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس بوده است!

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، سعیدلو گرچه مدتی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و همین طور رئیس سازمان تربیت بدنی بوده است اما خیلی‌ها او را یک فرد سیاسی و به عنوان معاون سابق محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان می شناسند.

سعیدلو در سال ۱۳۵۹ رئیس کل سازمان چای کشور و در سال ۱۳۶۱ معاون مالی اداری وزارت بازرگانی شد. او در آن سال همزمان سمت ریاست هیئت گزینش مرکزی و رئیس هیئت تجدیدنظر بازسازی نیروی انسانی وزارت بازرگانی را برعهده داشت. دو سال بعد به وزارت معادن و فلزات نقل مکان می‌کند و به عنوان قائم مقام یکی از معاونت‌های آن منصوب می شود. علی سعیدلو در سال ۱۳۶۴ رئیس هیئت تجدیدنظر بازسازی نیروی انسانی وزارت معادن و فلزات می‌شود و در همان سال به وزارت دفاع نقل مکان کرده و حکم معاونت بازرگانی سازمان صنایع دفاع می‌گیرد. بیشترین حضور سعیدلو در این سمت رقم می‌خورد. وی تا سال ۱۳۷۳ معاون بازرگانی سازمان صنایع دفاع بود.

سعیدلو در خلال این سال‌ها عضویت عامل سازمان صنایع بنیاد را نیز تجربه کرده و در سال‌های ۷۰ و ۷۲ به وزرای صنایع و بازرگانی مشاوره می‌داد. همین پست او را با نعمت‌زاده همراه کرد. پس از پایان مدت مأموریتش در سازمان صنایع دفاع سعید لو یک بار دیگر به وزارت بازرگانی برمی گردد و در سال ۷۳ سمت‌هایی نظیر معاون صادراتی وزیر بازرگانی و رئیس کل مرکز توسعه صادرات ایران، مسئول هیئت‌های رسیدگی به تخلفات نیروی انسانی وزارت بازرگانی، رئیس هیئت مدیره شرکت فرش ایران و رئیس هیئت مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران را تجربه می‌کند.

یک سال پس از آنکه سید محمد خاتمی در انتخابات دوم خرداد ۷۶ به ریاست جمهوری رسید سعیدلو به جزیره قشم رفت و یک سال مشاور مدیرعامل این منطقه شد. سال ۱۳۸۲ سعیدلو مشاور رئیس کل دیوان عدالت اداری می‌شود و در همان سال پس از پیروزی آبادگران در شورای شهر تهران و انتخاب احمدی‌نژاد به عنوان شهردار پایتخت به ساختمان بهشت می رود و معاون مالی – اداری شهرداری می شود.

محمود احمدی‌نژاد در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۸۴ وی را برای تصدی وزارت نفت به مجلس معرفی کرد، اما رای اعتماد نیاورد. پس از آن وی معاونت اجرایی رئیس جمهور در دولت نهم و سرپرستی نهاد رئیس جمهوری را بر عهده داشته‌است.

او در سوم شهریور ۱۳۸۸ با حکمی از سوی احمدی‌نژاد، به سمت رئیس سازمان تربیت بدنی منصوب شد و تا زمان انحلال این سازمان و تشکیل وزرات ورزش و جوانان، تا ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ این سمت را عهده‌دار بود. او سپس با حکم محمود احمدی‌نژاد به معاونت رئیس جمهور در امور بین‌الملل منصوب شد.

حالا اینکه چرا و چگونه علی سعیدلو نامزد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شده را نمی دانیم اما می دانیم در این فوتبال هر شایعه ای را باید جدی گرفت!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.