چطور آقازاده خانمی که روی دیوار سفارت پرید در آمریکا زندگی می‌کند؟!

مرتضی محمودوند، نماینده مجلس با اشاره تلویحی به معصومه ابتکار گفت: مجلس براساس گزارش کمیسیون اقتصادی و گزارشات امنیتی بررسی کند چطور آقازاده خانمی که در زمان اشغال لانه جاسوسی روی سفارت پرید و آقازاده‌های امثال این خانم با بالاترین شرایط مادی در آمریکا زندگی می کنند.

به گزارش تازه نیوز به نقل از ایلنا، مرتضی محمودوند در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی درباره گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد شاخص های اقتصادی در دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: این گزارش دقیق کمیسیون اقتصادی نشان از فعالیت تخصصی مجلس دارد اما آنچه ما امروز در حوزه اقتصادی می بینیم نشان از فشار مضاعف به مردم مظلوم است و سوال این است که برای جلوگیری از کمی وکاستی ها و ستم ها که به واسطه همین طرح های اقتصادی به مردم واریز شده چه باید کرد؟

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از کمیسیون اقتصادی خواهش می کنم در پی همین گزارش هر کسی که خیانت کرده با دست توانمند قوه مربوطه حتما تنبیه و مواخذه شود چرا که امروز خیل عظیمی از آقازاده ها با ثروت های افسانه ای در آمریکا زندگی می کنند در حالی که آقای قالیباف شما اشاره کردید این انقلاب برای محرومان است و آن هایی که ۸ سال دفاع مقدس مقابل دشمنان ایستاده اند همین مردم محروم هستند اما آقازاده هایی که در آمریکا هستند از قبل همین رانت های اقتصادی (که در گزارش آمده) به چنین ثروت هایی دست پیدا کرده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: دولت جدید در شرایطی کشور را در دست گرفته که به گفته آقای نوبخت هیچ چیز در خزانه نمانده است در واقع به دنبال سیاست گذاری های غلط، رانت ها، لابی های کثیف شیطانی و باند بازی ها، ثروت ایران در آمریکا، اتریش، کانادا و سوئیس است.

وی تاکید کرد: خواهش می کنم مجلس براساس گزارش کمیسیون اقتصادی و گزارشات امنیتی بررسی کند چطور آقازاده خانمی که در زمان اشغال لانه جاسوسی بر روی سفارت پرید و آقازاده های امثال این خانم با بالاترین شرایط مادی در آمریکا زندگی می کنند در حالی که آن ها با پول همین مردم مظلوم به چنین موقعیتی رسیده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان گفت: امروز همه مجلس را می‌زنند چرا که لقمه حرام همین گزارش در شکم‌شان است و با این شرایط برای براندازی نظام اقدام می کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.