ویدئو| کلیپی تماشایی با حضور استاد سجاد رزمجو!

انتشار کلیپی تماشایی از زنده یاد رزمجو، با واکنش کاربران در فضای مجازی مواجه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، سجاد رزمجو از میان ما رفت اما انتشار کلیپی تماشایی از او در شبکه‌های اجتماعی با استقبال مردم مواجه شد. ویدئوی تشییع باشکوه او را اینجـــــا ببینید.

روان‌شاد رزمجو، زاده‌ ۱۳۵۹ در یاسوج بود که بر اثر حادثه‌ انفجار گاز در ۱۴ آبان‌ماه جاری، دچار مصدومیت و سوختگی شدید شد و روز ۲۴ آبان بر اثر جراحات وارده در بیمارستان امیرالمومنین شیراز رخت از جهان بربست. از وی علاوه بر چند قطعه‌ شروه‌خوانی، آثار متعددی به گویش لری بویراحمدی بجا مانده است که از آن میان می‌توان به آلبوم “روزل اصیل”، “هی بو کو”، “برگ ریواس”، “شور برنو”، “ایلل و باره” و “دسمال‌بازی” اشاره کرد.

 

این خواننده لر متولد یاسوج در کهکیلویه و بویراحمد است که آهنگ ها و ترانه ها محلی و لری او بسیار پرطرفدار است.

وی یکی از خوانندگان صاحب سبک لری و شروه خوان و آوازره خوان محلی بود که بین مردم بختیاری و لری محبوبیت زیادی داشت و در عروسی ها و مراسم عزا برنامه اجرا می کرد. آهنگ های او به عنوان پیشواز در ایرانسل و همراه اول موجود است.

رزمجویی خوانندگی را از اوایل جوانی و بطور حرفه ای سال ۱۳۷۱ آغاز کرده و در مجالس و مراسم عروسی و جشن ها برنامه های شادی را اجرا میکرد. قطعات محلی و لری بویراحمدی او بسیار مشهور است.

از جمله آثار خوانندگی استاد رزمجویی میتوان به آهنگ لری برگ ریواس با سنتور و کمانچه وآهنگ هی بو کو یارم، آهنگ بی کس، آهنگ ایلل و باره
آهنگ شروه سجاد رزمجویی، اهنگ دستمال بازی و … اشاره کرد.

این هنرمند مردمی در شادیهای مردم و همشهری های خود سرودهای زیبا و آهنگهای شاد می خواند و در مراسمات عزای مردم هم در کنارشان شروه سرایی می نمود

۱ نظر
  1. امیر

    اخ صد حیف که رفت از میان ما – این استاد عزیز جاودان یاد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.