اتهامات تازه علیه الک بالدوین هالیوود را شوکه کرد

پس از شکایت مسئول نورپردازی فیلم «زنگار» از الک بالدوین و دیگر دست‌اندرکاران پروژه برای شلیک تصادفی، ناظر فیلمنامه‌نویسی این فیلم سینمایی نیز از بالدوین و تهیه کنندگان فیلم شکایت کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، مامی میچل ناظر فیلمنامه‌نویسی فیلم هالیوودی «زنگار» نخستین کسی بود که پس از شلیک تصادفی به مدیر فیلمبرداری این پروژه وسترن به نیروهای امدادی زنگ زد. حالا او تبدیل به جدیدترین کسی شده که از الک بالدوین بازیگری که تفنگ را شلیک کرد و همچنین تهیه‌کنندگان این پروژه شکایت کرده است.

میچل می‌گوید تفنگ با فاصله کمی بیش از یک متر کنار او شلیک شد و ادعا می‌کند که بالدوین و تهیه‌کنندگان در ارتباط با اتهام‌های حمله، بروز عمدی آسیب احساسی و اعمال عمدی آسیب بدنی گناهکار هستند.

یکی از نکات اصلی دادخواست او که در دادگاه ارشد لس‌آنجلس ثبت شده این است که در فیلمنامه اشاره‌ای به شلیک اسلحه نشده بود.

در شکایت او آمده است: بحث شده بود که سه شات از فاصله نزدیک دوربین وجود خواهد داشت. یکی روی چشمان بالدوین، یکی روی لکه خون روی شانه‌هایش و سومی روی کمر او در حین دست بردن به سمت غلاف اسلحه و بیرون کشیدن آن متمرکز می‌شد. در هیچ جای فیلمنامه اشاره‌ای به شلیک اسلحه توسط بالدوین یا فرد دیگری وجود نداشت.

او همچنین شاکی است که بر خلاف پروتکل‌های ایمنی رایج، کسی به او هشدار نداد که سلاحی شلیک خواهد شد، شیشه محافظ کافی در محل فیلمبرداری وجود نداشت و به دست‌اندرکاران گفته نشده بود به مانیتورها نگاه کنند تا بیش از حد نزدیک فیلمبرداری اکشن نباشند.

در دادخواست همچنین آمده است: در زمان شلیک اسلحه توسط بالدوین و پیش از آن، هیچ درخواستی برای انجام تمرین صورت نگرفته بود و دست‌اندرکاران مراحل فیلمبرداری را آغاز نکرده بودند.

میچل همچنین می‌گوید بالدوین باید اسلحه را چک می‌کرده و طبق استانداردهای رایج می‌دانسته که مسئول سلاح پروژه باید پیش از فیلمبرداری با او صحبت و اطمینان حاصل می‌کرده است که سلاح پر نیست. او گفت بعد از شلیک گلوله، شنوایی‌اش برای مدتی تحت تاثیر قرار گرفت و می‌ترسید جانش را از دست بدهد. این سانحه جان هالیانا هاچینز را گرفت و جوئل سوزا کارگردان فیلم هم زخمی شد.

پیش از این مسئول نورپردازی فیلم «زنگار» هم از بالدوین و دیگر دست‌اندرکاران پروژه شکایت کرده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.