انتقاد از انتصابات فامیلی در دولت!

محمد مهاجری در یادداشتی از برخی انتصابات در دولت به شدت انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در کانال شخصی خود در تلگرام با اشاره به برخی انتصابات حاشیه‌ساز در دولت نوشت:

این داستان را شنیده‌اید لابد که پیرمردی روستایی به حال مرگ افتاد. در همان حال تصمیم گرفت از همه نزدیکان و دوستانش حلالیت بطلبد و طلبید. در پایان یادش آمد که از شترش هم حلالیت بطلبد. سراغ او رفت و گفت بسیار اتفاق افتاد که بار سنگین بر پشتت گذاشتم، بسیاری اوقات، گرسنه و تشنه ماندی، بسیاری اوقات تو را به سرعت دواندم و… حالا آمده‌ام که بگویم حلالم کن.
شتر گفت همه را حلال کردم جز یکی را.
مرد بیمار پریشان شد و پرسید: چیست آن یکی؟
شتر گفت روزی خواستی مرا برای حمل بار از طویله بیرون ببری. خود سوار بر الاغ شدی و برای این‌که من دنباله‌روی تو باشم افسارم را به دم الاغ بستی. مرا پیش الاغ خرد و حقیر کردی. از این یکی نمی‌گذرم…

آقای رئیسی! سخن سربسته می‌گویم. بعضی انتصاب‌های دولت شما، تحقیر ملت است و بستن افسار آن‌ها به دم خر! پیدا کردن نمونه‌هایش سخت نیست. من خجالت می‌کشم بعضی عملکردها و حرف‌های منصوبان شما را تکرار کنم.

این مطالب را هم بخوانید و ببینید:

۱ نظر
  1. عباس

    مرحبا این رییسی یادش رفته با رای کی به اینجا رسیده اگه ما میخواستیم برنج ۲۹ هزاری رو بکنی ۷۰ پراید ۱۰۵ رو بکنی ۱۷۰ که رای نمی ادیم رای دادیم که حقوق بگیری اما کار مارو هم بکنی نه اینکه نون خور حق بیت المال باشی و دریغ از یک وعده راست ،،، انتخاب شدی ال وعده وفا بسم الله اگر مسلمانی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.