مردی که با تانک مسافرکشی می‌کند! +عکس و ویدئو

تانک تاکسی، نام یک خودروی زرهی است که مردی در انگلیس از آن برای مسافرکشی استفاده می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز، ساکنان نوریچ انگلیس به عبور و مرور یک نفر سوار بر خودروی زرهی در خیابان‌های این شهر عادت کرده‌اند. نفربری که به عنوان یک تاکسی و خودرو اجاره‌ای، در مراسم عروسی یا تشییع جنازه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صاحب این نفربر زرهی، مرلین بچلر، که آن را «تاکسی تانک» نام‌گذاری کرده می‌گوید این تانک را آنلاین خریده و برایش ۳۵ هزار دلار آب خورده؛ البته به اضافه هزینه‌هایی برای انجام برخی تعمیرات و تغییرات تا مناسب استفاده شود. او می‌گوید شمار افرادی که برای اجاره این تانک و سوار شدن به آن ابراز تمایل می‌کنند، روزبه‌روز افزایش یافته است.

هزینه اجاره تاکسی تانک برای مراسم عروسی یا عزا ۱۰۰۰ دلار تعیین شده، البته با این شرط که فقط خود بچلر رانندگی می‌کند. او امیدوار است بتواند مجوز ترددهای بیش‌تری بگیرد تا مثلا برای مهمانی‌ها و جشن‌های تولد هم ماشین ویژه‌اش را کرایه دهد. به اعتقاد صاحب این تاکسی تانک، مسافران این نفربر می‌توانند شرایط منحصربه‌فردی را تجربه کنند و ببینند که مردم چگونه به آن‌ها لبخند می‌زنند و با دست آن‌ها را به یکدیگر نشان می‌دهند.

نکته عجیب و جالب این‌که مالک تاکسی تانک، یک هوندا سیویک هم دارد و می‌گوید حق بیمه‌ای که بابت این نفربر پرداخت می‌کند، پایین‌تر از مبلغی است که برای خودروی خانوادگی خود می‌پردازد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.