مهناز افشار در آستانه ازدواج مجدد با همسر سابق؟! +عکس

توئیت‌بازی‌های مهناز افشار و همسر سابقش در توئیتر حواشی و شایعات جدیدی را پیرامون این زوج ایجاد کرده است.

به گزارش تازه نیوز، پس از تبرئه شدن یاسین رامین از حکم 17 سال زندان، مهناز افشار همسر سابق او با انتشار توئیتی رهایی او را تبریک گفت و این توئیت نیز با واکنش عاطفی یاسین رامین و ابراز شرمساری او مواجه شد. افشار هم توئیت او را بی‌جواب نگذاشت و در توئیترش نوشت: ۷ سال به اندازه سن دخترمان درد کشیدی و دم نزدی و همه اینها درس‌ بزرگی به هر کدوم از ماها داد. درس ایستادن و انسان ماندن. هر آدمی برداشت خودش رو میتونه داشته باشه چه آنوقت که عده‌ای از گرفتاریت سرخوش بودند و چه حالا جور دیگه.
تو همیشه افتخار لیانا بودی و خواهی بود اقا یاسین.

همین بده بستان‌های توئیتری شایعه رابطه مجدد این زوج را بر سر زبان ها انداخته است. هر چند مهناز افشار در حال حاضر در آلمان است و یاسین رامین در ایران اما گفته می‌شود با تبرئه شدن رامین حکم ممنوع الخروجی وی لغو خواهد شد و او نیز می تواند به راحتی به آلمان برود و…

در این میان برخی از کاربران فضای مجازی هم بر این باورند که طلاق این زوج چندان جدی نبود و شاید مصلحت حکم می‌کرد مدتی را به صورت صوری از هم جدا باشند!

گفتنی است یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی دولت محمود احمدی نژاد متولد آلمان است و طبیعتاً مشکلی برای زندگی در این کشور ندارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.