دواین جانسون به سری جدید «سریع و خشن» بازمی‌گردد؟

تهیه‌کننده «سریع و خشن» در تلاش برای بازگرداندن دواین جانسون به سری جدید این فیلم است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، هیرام گارسیا شریک تجاری دواین جانسون نظر خود را در مورد درخواست اخیر وین دیزل برای بازگشت سوپراستار اکشن به دنیای «سریع و خشن» ارائه کرده است.

به دنبال یک دعوای عمومی بین این دو، دیزل اخیراً با جانسون تماس گرفت و از او خواست که نقش مأمور هابز را برای آخرین سری این فیلم ایفا کند.

اگرچه او نمی‌داند که آیا دواین پیشنهاد دیزل را قبول می‌کند یا خیر، اما گارسیا معتقد است که این شانس وجود دارد که این اتفاق بیفتد. این تهیه‌کننده پیشنهاد داد شاید بهتر باشد دیزل برای دواین جانسون یک یا دو پیام خصوصی ارسال کند.

خصومت بین دیزل و جانسون کاملاً مستند است؛ چرا که غول‌های «سریع و خشن» در سال ۲۰۱۶ با هم نزاعی داشتند؛ درست از زمانی که جانسون برخی از همبازی‌های مرد خود را با عنوان‌های بد صدا زد و از نام بردن اسم آنها خودداری کرد. از آن زمان، جانسون از علنی کردن این خصومت ابراز پشیمانی کرده و گفت: بیان عمومی آن کار درستی نبود.

سوال اینجاست آیا جانسون این نقش را خواهد پذیرفت؟ فقط زمان می‌تواند بگوید. اما چه او در Fast and Furious ۱۰ ظاهر شود یا نه، هابز قرار است در دنباله Hobbs & Shaw بازگردد که در حال حاضر با تهیه کنندگی Seven Bucks Productions در دست ساخت است و جانسون و هیرام گارسیا به عنوان تهیه کننده در جایگاه‌های خود باز خواهند گشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.