خبر خوش برای هواداران «پیکی بلایندرز»

کارگردان سریال «پیکی بلایندرز» همزمان با انتشار تیزری از فصل پایانی این سریال، از پخش زودتر از انتظار آن خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، کارگردان سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders)، آنتونی بایرن در صفحه شخصی اینستاگرام خود تیزری از این سریال را به اشتراک گذاشت و نوشت:

«زودتر از آن که فکرش را می‌کنید.»

کلیپ تازه منتشر شده از این سریال ستاره اصلی آن، کیلین مورفی را نشان می‌دهد که با یک کیسه در دست در خیابان راه می‌رود، اما صحنه سریع قطع می‌شود و نوشته «اوایل ۲۰۲۲» نشان داده می‌شود.

سریال «پیکی بلایندرز» از سال ۲۰۱۳ پخش شد و فصل ششم از این سریال تلویزیونی با یک فیلم بلند دنبال خواهد شد که داستان را تکمیل خواهد کرد.

استیون نایت، سازنده اصلی سریال «پیکی بلایندرز» در پنل جشنواره فیلم لندن که ماه گذشته برگزار شد، گفت: فیلم بلندی که قرار است ساخته شود، آن گونه که می‌دانیم، پایان راه برای این سریال خواهد بود.

تولید فیلم بلند از «پیکی بلایندرز» در سال ۲۰۲۳ کلید خواهد خورد و نایت تأیید کرد که قرار است این فیلم در بیرمنگهام انگلستان فیلمبرداری شود.

کانرد خان بازیگری است که در فصل ششم به تیم بازیگران «پیکی بلایندرز» اضافه خواهد شد. وی درباره این سریال گفت: وقتی برای اولین بار برای نقشم تست دادم، گفتم خیلی جالب است که این فیلمنامه را می‌خوانم. نمی‌توانستم باور کنم و وقتی این نقش به من سپرده شد، واقعا یکی از رویاهای من به حقیقت پیوست.

فصل پایانی این سریال در حالی فیلمبرداری شد که هلن مک‌کروری به دلیل سرطال درگذشت و این فصل بدون او جلوی دوربین رفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.