زیدان سرمربی منچستریونایتد می‌شود؟

زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، هیچ علاقه‌ای به حضور روی نیمکت منچستریونایتد ندارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، مدیران یونایتد روز یکشنبه تصمیم گرفتند اوله گونار سولسشر را پس از کسب چندین نتیجه ضعیف که آخرین آنها شکست ۱-۴ برابر واتفورد بود از هدایت این تیم برکنار کنند.

آنها حالا به دنبال یافتن سرمربی جدیدی هستند و نام‌های بسیاری نیز از سوی رسانه‌ها مطرح شده که زین الدین زیدان یکی از جدی‌ترین نفرات در بین اسامی مطرح شده بوده است.

با این حال ال پارتیدازو دی کوپه در اسپانیا خبر داده که زیدان بار دیگر پیشنهاد این باشگاه را رد کرده چون علاقه‌ای به حضور روی نیمکت این تیم در اولدترافورد ندارد.

پیش از این امانوئل پتی مدعی شده بود که هم تیمی سابقش در تیم ملی فرانسه در حال یادگیری زبان انگلیسی است اما گفته می‌شود که مهارت او در این زبان هنوز به حد استاندارد نرسیده است.

اما این تنها مشکل زیدان نیست، گفته می‌شود که همسر او نیز علاقه‌ای به حضور و زندگی در شهر منچستر ندارد و ترجیح می‌دهد که این سرمربی سابق رئال به دوری‌اش از دنیای فوتبال ادامه دهد.

این در حالی است که بسیاری باور دارند که مقصد بعدی این مربی فرانسوی ممکن است پاری سن ژرمن باشد.

مائوریسیو پوچتینو که در حال حاضر هدایت این باشگاه فرانسوی را به عهده دارد جز گزینه‌های اصلی یونایتد است و احتمال دارد که به زودی یا در پایان فصل پارک دو پرنس را به مقصد اولدترافورد ترک کند.

اگر چنین اتفاقی رخ دهد، مدیران پاری سن ژرمن در نظر دارند که از زیدان به عنوان جانشین این مربی آرژانتینی استفاده کرده و شانس خود برای جذب او را امتحان کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.