مجیدی یک استقلالی را وسط تمرین اخراج کرد

در آستانه سفر به سیرجان فرهاد مجیدی یکی از بازیکنان خود را کنار گذاشت و اعلام کرد به او دیگر نیازی ندارد.

به گزارش تازه نیوز، استقلال امروز در حالی تمرینات تاکتیکی خود را به میزبانی ورزشگاه آرارات دنبال کرد که در اواسط کار یکی از آبی‌پوشان به بیرون زمین هدایت شد و قطعاً در فهرست مسافران به سیرجان هم قرار نمی‌گیرد.

تمرین مانند روزهای گذشته در ورزشگاه آرارات برگزار می‌شد و فرهاد مجیدی شخصاً با جدیت فراوان روی کار تک‌تک شاگردانش نظارت می‌کرد. در یکی از صحنه‌ها بابک مرادی فراخوانده شد و سرمربی استقلال پس از گفت‌وگویی کوتاه او را از ادامه تمرین منع کرد و صراحتاً گفت از این لحظه به بعد در اختیار باشگاه قرار دارد و نباید با تیم تمرین کند! اتفاقی عجیب که باعث تعجب بازیکنان شد ولی همه ترجیح دادند سکوت کنند تا برایشان مسئله ایجاد نشود. البته خود مرادی هم واکنش خاصی نشان نداد و بلافاصله زمین را ترک کرد. به این ترتیب بسیار بعید به نظر می‌رسد که بابک در معیت سایر استقلالی‌ها به سوی سیرجان پرواز کند.

از قبل از بازی استقلال مقابل نساجی شایعاتی پیرامون بابک مرادی به گوش می‌رسید و عده‌ای نیز معتقد بودند کادر فنی استقلال اعتقاد چندانی به عملکرد این بازیکن ندارند و به همین خاطر اغلب اوقات جایی در ترکیب ثابت ندارد. از طرف دیگر، عدم صدور اجازه به او برای تمرین پس از بازی با نساجی هم بر این شایعات دامن زد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.