در این کشور هر ۱۸ دقیقه یک تجاوز ثبت می‌شود!

بر اساس آمار منتشرشده در هندوستان، بیش از ۲۸ هزار مورد تجاوز در سال ۲۰۲۰ در این کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اعتماد، سی‌ان‌ان طی گزارشی در این باره نوشت، با توجه به آمار رسمی اعلام‌شده، هر ۱۸ دقیقه یک مورد تجاوز در هند به ثبت می‌رسد و این کشور شاهد فجیع‌‌ترین تجاوزهاست.

این رسانه آمریکایی به نقل از یوجیتا بهایانا فعال حقوق زنان افزود: کشور هند شاهد فجیع‌‌ترین تجاوزهای تاریخ است، به نحوی که در یکی از آخرین موارد به ثبت رسیده، دختر نوجوان ۱۶ ساله‌ای مورد تجاوز بیش از ۴۰۰ نفر قرار گرفت و تحقیقات  در این رابطه نشان می‌دهد پلیس هم با متجاوزان به نوعی همکاری می‌کرده است.

کمیته حمایت از کودکان هند نیز در این باره اعلام کرد، جنایت علیه دختر بی‌خانمانی که در یک ایستگاه اتوبوس در ایالت ماراشترا گدایی می‌کرد به وقوع پیوسته و این نوجوان در میان مجرمان پرونده حداقل ۲ پلیس را هم شناسایی کرده است.

رئیس این کمیته گفت گرچه نمی‌تواند ادعای دختر نوجوان در مورد شمار متجاوزان را تایید کند، اما حداقل ۲۵ نفر از مجرمان شناسایی و هشت نفر دستگیر شده‌اند.

گفته می‌شود با وجود سخت‌گیرتر شدن قوانین هند در رابطه با این جرم، اما اخبار مربوط به تجاوز، آن هم تجاوز دسته‌جمعی، همچنان تیتر روزنامه‌های این کشور است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.