جنجال جدید برنامه میثاقی؛ آبرویم جلوی خانواده‌ام رفت! +تصاویر

پخش آیتمی از بازگشت هواداران فوتبال به استادیوم‌ها و به تصویر کشیدن جوانانی که در حال سیگار کشیدن هستند، واکنش‌های فراوانی به همراه داشت.

به گزارش تازه نیوز، پس از گذشت ٢٢ ماه هواداران فوتبال موفق شدند در بازی هفته گذشته استقلال و نساجی وارد استادیوم‌ها شوند و به طلسم دوری آن‌ها از فوتبال پایان داده شد. اما شب گذشته و در برنامه «فوتبال برتر»، آیتمی جنجالی پخش شد که حسابی در فضای مجازی در حال پخش شدن است و حتی اختلافاتی را در میان خانواده ها درست کرده. در این آیتم، ویدیوهایی از تماشاگران حاضر در استادیوم منتشر شد که در حال استعمال سیگار هستند و در تصاویر، چهره همه هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشته شد و همچنین همه جوانانی که در حال کشیدن سیگار هستند!

این آیتم به نحوی درحال وایرال شدن است که بسیاری از این جوانان از شب گذشته در خانواده‌هایشان دچار تنش شده‌اند! حتی پیام‌هایی از این جوانان در فضای مجازی منتشر شده که می‌گویند با پخش این آیتم آبرویشان مقابل خانواده رفته است.

پیام جوان سیگاری در مورد برنامه میثاقی

آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات هم در کانال خود در این باره نوشت: فقط برنامه فوتبال برتر می‌تونست از روز زیبایِ حضور تماشاگران و بازگشتِ بی‌نهایت هیجان به ورزشگاه آزادی و فوتبال ایران، تصاویر حداکثر ۱۰ نفر از ۵۰۰۰ تماشاگر حاضر در ورزشگاه رو که دارن سیگار می‌کشن رو بگیره و با آهنگ پس‌زمینه مستند شوک پخش کنه. قبول باشه فوتبال برتری‌ها! خدا قوت.

ویدئوی مرتبط را اینجا ببینید: انتقاد آذری جهرمی از پخش صحنه سیگار کشیدن چند تماشاگر فوتبال در صداوسیما

این آیتم جنجالی از شب گذشته فضای مجازی را به خود مشغول کرده و بسیاری از هواداران فوتبال اعتقاد دارند که در هنگام پخش این تصاویر، باید چهره‌ها پوشانده می‌شد. البته ظاهرا فوتبال برتری‌ها هم عقیده دارند باتوجه به شرایط کرونایی و عدم رعایت مسائل اولیه از سوی برخی تماشاگران و مبادله کردن سیگار و عدم استفاده از ماسک و… پخش این تصاویر در جهت سالم‌سازی ورزشگاه‌هاست!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.