جهش قیمت بیت‌کوین تا پایان سال؟

کارشناسان عقیده دارند ریزش بیت‌کوین می‌تواند فرصت مناسبی برای خرید باشد چون پیش‌بینی می‌شود بازار تا پایان سال میلادی یک صعود دیگر در راه دارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تجارت نیوز، به نظر می‌رسد بازار رمزارزها به دلیل اخبار آمریکا مبنی بر ادامه ریاست جروم پاول بر فدرال رزرو و سیاست‌های ضد تورمی آمریکا ریزش کرده است.

کارشناسان عقیده دارند یکی از دلایل رشد بازار رمزارزها افزایش تورم مبنی بر همه‌گیری بیماری کویید۱۹ بود. با همه‌گیری بیماری کویید۱۹ و سیاست‌های حمایت معیشتی فدرال رزرو تورم در آمریکا به شدت افزایش یافت و همین باعث شد تا برخی بازارها از جمله رمزارزها رشد خوبی داشته باشند.

اولین محدوده حمایتی بیت‌کوین در نمودار ۴ ساعته محدوده ۵۵ هزار دلار است اما این حمایت زیاد معتبر نیست و معتبرترین حمایت در نمودار چهارساعته حمایت ۵۳ هزار دلار است.

کارشناسان عقیده دارند ریزش بیت‌کوین می‌تواند فرصت مناسبی برای خرید باشد چون پیش‌بینی می‌شود بازار تا پایان سال میلادی یک صعود دیگر در راه دارد.

تکنیکال

در نمودار چهارساعته اندیکاتور مکدی روی محدوده ۵۸ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرده است و احتمالا بازار در کوتاه‌مدت تحت تاثیر اخبار کمی اصلاح داشته باشد.

شاخص مقاومت نسبی در میان محدوده خنثی و اشباع فروش در حال نوسان است و هنوز سیگنالی برای بازار صادر نکرده است.

کندل‌های بیت‌کوین در کف اندیکاتور بولینگرباند قرار دارند و این می‌تواند سیگنالی برای کاهش ریزش بازار باشد.

MFI روی محدوده ۴۴ قرار دارد و به نظر می‌رسد در جریان نقدینگی بیت‌کوین تغییر چندانی صورت نگرفته است.

در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته ارزهای مرتبط با فناوری متاورس رشد زیادی داشتند و SAND با بازدهی ۳۷ درصدی پربازده‌ترین ارز بازار بود.

داده‌های زنجیره‌ای

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که سفارش‌های خرید برای بیت‌کوین بین قیمت ۵۳ تا ۵۵ هزار دلار بسیار زیاد است و این یعنی معامله‌گران این محدوده را فرصت مناسبی برای خرید بیت‌کوین می‌دانند.

اگرچه قیمت بیت‌کوین ریزشی است اما بسیاری از معامله‌گران معامله LONG روی بیت‌کوین ۸۰ هزار دلاری بسته‌اند و به عبارتی بازار انتظار دارد بیت‌کوین به زودی برگشت قیمتی را تجربه کند.

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.