برنده توپ طلا ۲۰۲۱ چه کسی است؟

فیفا به تازگی نامزد‌های دریافت جوایز بهترین‌های دنیای فوتبال در سال ۲۰۲۱ را معرفی کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، ماه‌های آخر سال ۲۰۲۱ میلادی در حال سپری شدن هستند و کم کم به برگزاری مطرح‌ترین مراسم‌ اهدای جوایز فردی و گروهی فوتبال نزدیک می شویم.

این روز‌ها خیلی از رسانه‌های مطرح جهان در حال نظرسنجی برای انتخاب فردی هستند که لیاقت دریافت توپ طلای ۲۰۲۱ را داشته باشد.

لیونل مسی /جانشین بر حق دست خدا

مسی در کارنامه امسال خود ۴۱ گل، ۱۴ پاس گل، یک جام کوپا دل ری و جام فوتبال کوپا آمریکا را ثبت کرده است. آماری که او را به تعقیب کننده اصلی توپ طلا تبدیل کرده است. کارشناسان هم بر این عقیده هستند که با توجه به کارنامه نسبتا خوب این بازیکن که البته در تعداد گل کمی از لواندوفسکی عقب مانده، جام کوپا آمریکا همراه با تیم ملی آرژانتین وجود دارد و سکوت کمد افتخارات ملی مسی را از بین برده است.

روبرت لواندوفسکی /شاید هم لوانگولافسکی 

مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ در فصل ۲۰۲۰ میلادی، فوتبال اروپا را با گل هایش شگفت زده کرده بود و در حالی که طبق اعلام رسانه‌ها باید تک ستاره مراسم توپ طلا می‌شد، این مراسم با کلی ابهام لغو شد و او در حسرت کسب این افتخار ماند. اما ماشین گلزنی این باشگاه آلمانی در فصل ۲۰۲۱ هم بیکار ننشسته و در کارنامه اش ۶۳ گل، ۱۰ پاس گل، قهرمانی بوندسلیگا، جام باشگاه‌های جهان، جام حذفی و همچنین سوپر کاپ را ثبت کرده است.

ژرژ لویز فرلو فیلیو (جورجینیو) / لوک خوش شانس فوتبال در سال ۲۰۲۱

در این لیست جورجینیو به عنوان سومین شانس کسب توپ طلا حضور دارد. آمار این بازیکن ۸ گل، ۳ پاس گل سوپر کاپ یوفا، لیگ قهرمانان اروپا و از همه مهمتر جام قهرمانی رقابت‌های یورو همراه با تیم ملی فوتبال ایتالیا است که باعث شده تا این بازیکن خلاف آمار فردی ضعیفش در این لیست بین ۳ نفر نخست باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.