رقیب بزرگ ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت می‌کند؟

طبق اعلام کاخ سفید جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا شرکت می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از هفت صبح، در حالی که رئیس‌جمهور آمریکا به تازگی در بیمارستان بستری شده بود و خود را برای ۷۹ ساله شدن آماده می‎کند، کاخ سفید گفته که او قرار است در انتخابات آینده ایالات هم شرکت کند. به نظر می رسد که مهم ترین رقیب او در این انتخابات دونالد ترامپ باشد که او هم در دهه هشتم زندگی‌اش به سر می برد.
جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت که بایدن در نظر دارد در انتخابات سال ۲۰۲۴ شرکت کند.

با توجه به اینکه جو بایدن ۷۹ ساله، رئیس جمهوری آمریکا، در ماه‌های اخیر با افت محبوبیت در نظرسنجی‌های مختلف مواجه بوده است، این مسئله برای برخی از دموکرات‌ها سوال‌برانگیز شد که آیا بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد یا خیر.

همزمان با سفر بایدن به همراه سربازان آمریکایی به پایگاه نظامی “فورت برگ” برای مراسم “روز شکرگزاری”، ساکی افزود: قصد رئیس جمهور بایدن این است که در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت کند.

اگر بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت نکند گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که کامالا هریس، معاون او هم در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت نمی‌کند. یک نظرسنجی اخیرا در آمریکا نشان داده است که میزان محبوبیت هریس ۲۸ درصد بوده است.

بایدن روز جمعه اولین معاینات فیزیکی و پزشکی خود را پس از روی کار آمدنش، سپری کرد. پزشک وی اشاره کرد که سرفه‌های مکرر وی به علت اسید ریفلاکس معده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.