گیر گل‌محمدی این‌بار به لباس پرسپولیس: هواداران راضی نیستند!

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از پیراهن های پرسپولیس گفت: بحث لباس واقعاً در فوتبال مهم است، متأسفانه کیفیتی که قرار بود در ابتدای فصل به ما بدهند، خوب نیست و حتی رنگ لباس‌های ما مشکل دارد.

به گزارش تازه نیوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

3 امتیاز بازی با نفت آبادان از نان شب هم واجب‌تر است

بعد از اینکه ما در سه دیدار اخیر نتایج خوبی نگرفتیم و انتظاری که از خود داشتیم برآورده نکردیم این بازی برای ما خیلی مهم و حساس است و کسب 3 امتیاز آن برای ما از نان شب هم واجب‌تر است.

نگرانی هواداران پرسپولیس را درک می‌کنیم

باید تلاش زیادی کرد تا تمرکز بالایی داشته باشیم، زیرا مقابل تیم تکنیکی، دونده و قابل احترامی بازی داریم. صنعت نفت فوتبال خوبی بازی می‌کند، آماده مسابقه هستیم و تمرینات خوبی داشتیم. با بازیکنان هم در خصوص وضعیت تیم صحبت‌های زیادی انجام دادیم. می‌دانیم هواداران ناراحت و نگران هستند و این موضوع را درک می‌کنیم. باید با همدلی و اتحاد و پشتیبانی از همدیگر این مسیر را ادامه بدهیم، راه سختی را پیش‌ رو داریم و تا آخرین لحظه برای رد شدن از خط پایان باید تلاش کنیم.

بی‌‌صبرانه منتظر بازی با حضور تماشاگران هستیم

دیدار چهارشنبه با هوادار برگزار می‌شود، خودم از این بابت خیلی خوشحال هستم. پس از حدود دو سال مقابل تماشاگر بازی کردن واقعاً لذت دیگری دارد. بی‌صبرانه منتظر مسابقه هستیم تا حضور گرم هواداران را در کنار خودمان تجربه کنیم.

برای قهرمانی باید مسیر خود را تغییر دهیم

هر تیمی در طول فصل امکان دارد افت داشته باشد و وارد مسیری شود که خیلی سخت است. متأسفانه ما هم این مسیر را طی می‌کنیم اما باید خیلی زود این مسیر را عوض کرده و به شکل تیمی قبلی بازگردیم. البته همه فوتبال تمرین و مسابقه نیست، اتفاقاتی که بیرون از زمین می‌افتد و مشکلات تیم تأثیر خود را روی ذهن همه ما می‌گذارد و کار را سخت می‌کند.

نمی‌خواهیم در باره تیم ملی اقدام متقابل داشته باشیم

یکی از مشکلاتی که برای ما به وجود می‌آید به خاطر اردوها و برگزاری دیدارهای تیم ملی است، فدراسیون فوتبال هم از این مشکلات آگاهی و اطلاع دارد، اصلاً دنبال برخورد متقابل و رودررو با فدراسیون نیستیم و دوست داریم تیم ملی ما همیشه موفق باشد، زیرا این امر خیلی حائز اهمیت است. این کمک از طرف ما همیشه بوده و ادامه خواهد داشت اما دوست داریم تعامل بیشتری با پرسپولیس صورت بگیرد.

هواداران از طرح و رنگ لباس ما ناراضی هستند

بحث لباس واقعاً در فوتبال مهم است، متأسفانه کیفیتی که قرار بود در ابتدای فصل به ما بدهند، خوب نیست و حتی رنگ لباس‌های ما مشکل دارد. فکر می‌کنم آنها در ایران تولید می‌شوند. صحبت‌هایی در این مورد داشتیم و احتمال دارد جنس، رنگ و طرح پیراهن پرسپولیس تغییر کند و مورد بازبینی قرار بگیرد. وقتی صحبت‌های هواداران را پیگیری می‌کنیم آنها هم از شکل و شمایل پیراهن‌های پرسپولیس راضی نیستند.

فقط دروازه‌بان‌های ما مقصر گل خوردن نیستند

وقتی تیمی گل می‌خورد فقط مقصر دروازه‌بان نیست و همه نفرات مقصرند. همه ارکان تیم باید مورد بازبینی قرار بگیرند و دفاع تیمی ما بهتر شود. یکی از دلایل موفقیت ما در یکی دو سال گذشته دفاع تیمی خوب پرسپولیس بود. در لیگ برتر جبران گل خورده خیلی سخت است و باید بخش دفاعی خود را قوی‌تر کنیم.

تیم‌های دیگر جای ما بودند زمین و زمان را به‌هم می‌دوختند

چون نام تیم ما پرسپولیس است زیاد اهمیت داده نمی‌شود، اگر برای باشگاه‌های دیگر چنین اتفاقی می‌افتد زمین و زمان را به‌هم می‌دوختند اما به این دلیل که حرف نمی‌زنیم و سرمان به کار خودمان است و با حداقل‌ها می‌سازیم و مشکلات را تحمل می‌کنیم، کسی به مشکلاتی که برای پرسپولیس رقم می‌خورد اهمیتی نمی‌دهد. دو بازیکن تاجیکستانی نفرات خوبی هستند و می‌توانند به عنوان بازیکنان جوان برای آینده باشگاه تأثیرگذار باشند.

دوست دارم فضا برای داوران خوب باشد

به عنوان مربی تیم دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم، در بیانیه‌ای که باشگاه داد برخی مسائل نوشته شده است. دوست دارم فضا برای داوران خوب باشد و آنها در فضایی با احترام و با آرامش بیشتر قضاوت کنند. داوران مشکلات زیادی دارند و با توجه به سختی کارشان عملکردی فراتر از باور دارند.

بلاتکلیفی مدیریتی به پرسپولیس آسیب می‌زند

قطعاً بلاتکلیفی مدیریتی به تیم آسیب می‌زند. منِ مربی و بازیکن باید بدانیم تیم چه تشکیلاتی دارد و وضعیت مدیریتی‌اش مشخص باشد. این مشکلات خیلی واضح است و پیچیده نیست.

وزارت ورزش بداند این وضعیت در ‌شأن پرسپولیس نیست

حالتی که برای پرسپولیس به وجود آمده در ‌شأن و شخصیت این باشگاه نیست و امیدوارم وزارت ورزش هرچه زودتر تکلیف مدیریت باشگاه را مشخص کند. اگر واقعاً دنبال این هستیم تیم ثبات داشته باشد باید این حالت را در بحث مدیریت هم ایجاد کنیم تا پرسپولیس آسیبی نبیند.

نعمتی و سیدجلال را نداریم

سیامک نعمتی به تازگی اضافه شده و سیدجلال هم از ناحیه زانو مشکلاتی دارد. بعید می‌دانم آنها به این مسابقه برسند. کمال کامیابی‌نیا هم پس از پشت ‌سر گذاشتن مصدومیت برای اینکه به سطح آمادگی کامل برسد، باید بیشتر کار کرده و تمرینات اختصاصی بهتری انجام بدهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.