دختر ملی‌پوش سکوتش را شکست: با قلبی شکسته از مردم متشکرم +عکس

زهره کودایی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان ایران در نخستین واکنش پس از ادعای اردنی‌ها گفت: «من دختر ایران زمین با قلبی شکسته از مردم متشکرم.»

به گزارش تازه نیوز، فدراسیون فوتبال اردن پس از شکست مقابل ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زنان آسیا خواستار تحقیق درباره جنسیت دروازه‌بان تیم ملی زنان ایران شد.

زهره کودایی در مطلبی که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد نوشت: «من زهره کودایی، دختر ایران زمین با جان، دلم و قلبی شکسته از همه شما عزیزان، چه داخل کشور و چه خارج از کشور که در روزهای سخت همراهم بودید، کمال تشکر را دارم. امیدوارم فرزند شایسته‌ای برای وطنم ایران باشم تا با افتخارآفرینی‌های زیاد برای بالا نگه‌داشتن پرچم کشورم، دل شما هواداران فوتبال زنان را شاد کنم.»

زهره کودایی دروازه بان تیم ملی بانوان

فدراسیون فوتبال ایران در روزهای اخیر از اردن به‌خاطر این ماجرا به کمیته انضباطی و اخلاق ای‌اف‌سی شکایت کرده است.

زهره کودایی این نوشته اینستاگرامی را در روز تولدش به اشتراک گذاشته است.

تیم ملی فوتبال زنان ایران در مهرماه امسال توانست تیم ملی فوتبال اردن را در مسابقات تاشکند تاجیکستان شکست دهد و جواز حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ را دریافت کند. زنان ایران در آن مسابقه که با نتیجه بدون گل به پایان رسید، توانستند در ضربات پنالتی و با نتیجه ۴-۲ حریف خود را از پیش رو بردارند.

زهره کودایی در جریان بازی ایران و اردن توانست با مهار دو ضربه پنالتی، نقش مهمی در صعود زنان ایرانی به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا ایفا کند.

پست اینستاگرامی زهره کودایی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.