انتقاد تند نماینده مجلس از فیلترینگ توئیتر!

نماینده مردم چابهار در مجلس اظهار کرد: چرا توییتر فیلتر شده است اما مسئولان از توییتر استفاده می‌کنند؟!

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که اختلافات بین تیم اقتصادی رییسی تا چه حد در افزایش سردرگمی اقتصادی تاثیرگذار است؟بنده واقعا در جریان اختلافات تیم اقتصادی آقای رییسی نیستم آنچه که شنیده می شود شنیده های مطمئنی نیست که حاکی از ناهماهنگی بین ارکان دولت باشد. امیدوارم چنین موضوعی، درست نباشد چون باید قبول کرد که الان شرایط کشور به گونه ای نیست که در حوزه ناهماهنگی بین ارکان اقتصادی، تاب‌آوری داشته باشیم.

او افزود: در واقع ما دیگر زمان نداریم و مردم شرایط اقتصادی خوبی ندارند. مردم الان با یارانه 45 هزار تومانی نمی توانند یک دبه ماست خریداری کنند. فکر می‌کنم زمان آن رسیده است که ما فرافکنی نکنیم و به نوعی خودمان را جای مردم بگذاریم مگر مسئولان چه تفاوتی با مردم دارند؟!

سعیدی با انتقاد از مسئولان تصریح کرد: چرا توییتر فیلتر شده است اما مسئولان از توییتر استفاده می‌کنند؟! در حالی که این دور زدن قانون است. بنابراین باید توجه داشته باشیم در این شرایط نامساعد اقتصادی، فرصت آزمون و خطا نداریم و همه باید در یک راستا بدون درگیری ارکان اقتصادی کشور، در جهت حل مشکلات تلاش کنیم.

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.