صحبت‌های تلخ پدر آرمان عبدالعالی بعد از قصاص فرزندش

آرمان عبدالعالی صبح امروز در حالی که برای ششمین بار پای چوبه دار حاضر شده بود، با توجه به عدم بخشش خانواده شکور اعدام شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از رکنا، ساعت از نیمه شب چهارشنبه، ۳ آذر ماه گذشته بود که در تماس با پدر و آرمان به آن‌ها اطلاع دادند که ساعتی بعد آرمان پای چوبه دار خواهد رفت. خانواده آرمان و غزاله پشت در زندان رجایی رفتند و هر دو خانواده تردید داشتند که این حکم اجرا خواهد شد یا نه.

بالاخره تردیدها به یقین تبدیل شد و تشریفات قانونی برای اجرای حکم آغاز شد. آرمان از قرنطینه پیش از اجرای حکم به بند بازگشته بود. او پیش از این ۵ بار به سوییت انفرادی منتقل شده و با تعویق حکم به بند برگشته بود. همین کافی بود که گمان داشته باشد این چهارشنبه زمان اجرای حکم او نیست و مثل بارهای قبل به او مهلتی داده شده باشد اما ساعت ۱۱ شب در حالی که آرمان در بند زندان بود، او را برای اجرا حکم از بند خارج کردند.

پدر آرمان در مورد آخرین ملاقات با فرزندش به رکنا گفت: قرار نبود آرمان این هفته پای چوبه دار برود. نیمه شب در حالی پای چوبه رفتیم که از قبل ملاقات آخر با پسرمان نداشتیم. قبل از اجرای حکم، اولیای دم را دیدیم و من و همسرم بار دیگر به پای آن‌ها افتادیم و التماس کردیم که آرمان را ببخشند که فایده‌ای نداشت.

آخرین خواسته آرمان چه بود؟

پدر آرمان که تنها چند ساعتی است جسد فرزند خود را تحویل گرفته، به حدی بی‌قرار و سوگوار است که به سختی سخن می‌گوید: آرمان برادرش را ندیده بود. شنیدم که قبل از اجرای حکم گفته بود اجازه بدهید برادرم را ببینم که این خواسته‌اش انجام نشد.

او با ضجه و التماس می گوید: پسرم تا آخرین لحظه زندگی‌اش درس خواند. به مردم بگویید او چقدر دلش می‌خواست به هم‌نوعان خود کمک کند. چقدر امیدوار بود ولی آرمان دیگر برنمی‌گردد.

او در ادامه با گلایه از روند رسیدگی به پرونده گفت: چندین شاهد معرفی کرده بودیم. چرا شاهدها را مورد تحقیق قرار ندادند؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.