سریال جاسوسی و ضد ایرانی جایزه گرفت!

چهل ‌و نهمین مراسم اهدای جوایز امی بین‌المللی در نیویورک برگزار شد. این جوایز توسط آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی به آثار برگزیده تلویزیونی که در خارج آمریکا تولیده شده اهدا می‌گردد.

به گزارش تازه نیوز، ینون اورجی بازیگر آمریکایی نیجریه‌ای‌تبار اجرای برنامه اهدای جوایز امی بین‌المللی را بر عهده داشت و اسامی برندگان توسط هنرمندانی چون ونسا ویلیامز، آیدان کوئین، برایان دارسی جیمز، متود من، و پیتر ‌‌پرادو اعلام شد.

سریال ضد ایرانی «تهران» جایزه بهترین سریال درام سال را دریافت کرد که یکی از مهمترین جوایز این مراسم محسوب می‌شود. به احتمال فراوان این جایزه با اهداف سیاسی به این سریال بی‌کیفیت اهدا شده است.

این سریال جاسوسی – حادثه‌ای که به ماجراهای مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران می‌پردازد، ابتدا در سرزمین های اشغالی پخش شد و پس از مدتی از طریق شبکه اینترنتی «اپل تی‌وی پلاس» در سراسر جهان در دسترس عموم قرار گرفت.

سریال های برنده جشنواره امی 2021

اما جایزه امی بین‌المللی برای بهترین سریال کمدی به فصل چهارم مجموعه فرانسوی «مدیرم‌ را صدا کن» رسید.

جایزه بهترین فیلم یا سریال کوتاه تلویزیونی که از اهمیت خاصی برخوردار است به «گذر از آتلانتیک» رسید.

این اثر تاریخی به ماجراهای سفر مارتا، شاهدخت نروژی به آمریکا می‌پردازد که به دنبال اشغال کشورش توسط آلمان نازی در جنگ جهانی دوم مجبور به فرار شد.

داستان فیلم بر روابط و گفت وگوهای این شاهدخت نروژی و فرانکلین روزولت رئیس جمهوری وقت آمریکا متمرکز است.

جایزه امی بین‌المللی بهترین بازیگر زن به هیلی اسکوئرز بریتانیایی رسید و دیوید تننت به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد.

چهل و نهمین مراسم امی بین‌المللی متنوع‌ترین دوره این برنامه محسوب می‌شود و محصولات تلویزیونی ۲۴ کشور جهان در بخش‌های مختلف نامزد دریافت جایزه بودند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.