واکنش رامبد جوان به خبر قصاص آرمان +عکس

رامبد جوان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به خبر قصاص آرمان عبدالعالی واکنش نشان داد.

به گزارش تازه‌نیوز، رامبد جوان با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت:

آرمان و غزاله عزیز هم‌اکنون هر دو در بارگاه امن پروردگار متعال آرام گرفته‌اند. برای آن دو غفران الهی و برای هر دو خانواده داغدار، صبر جمیل آرزومندیم.
به شخصه در طول این نزدیک به هشت سال، شاهد اهتمام دو خانواده، یکی برای احقاق حق قصاص تک فرزندشان و دیگری نجات جان فرزند دلبندشان بوده‌ام. حیرت‌انگیز‌ترین تلاش‌ها مربوط به پدر آرمان بود که هرگز در طول مدتی که در این حوزه برای بخشایش پرونده‌های مشابه اقدامات مختصری کرده بودم، چنین چیزی ندیده بودم. پدرانگی‌های دکتر عبدالعالی، شگفت‌انگیز بود و چه بسا انحصاری.
هنرمندان، چهره‌ها و فعالان اجتماعی متعددی در این مقطع برای بخشایش، این یگانه درّ فرهنگ غنی جامعه ایرانی، بعضا شبانه‌روزی تلاش کردن تا یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی دهه کنونی ایران به عاقبتی خوش ختم شود که نشد؛ احسان علیخانی، رامبد جوان، پرویز پرستویی، رخشان بنی‌اعتماد، عادل فردوسی‌پور و استاد مجید مجیدی بزرگوار.
اما آن‌چه این تراژدی غم‌انگیز را به عاملی موثر برای بهبود وضعیت جامعه آینده ما می‌کند، هشداری همگانی درباره غزاله‌ها و آرمان‌های اطرافمان است. نوجوانانی که در اوان دوره بلوغ، وارد ارتباط عاطفی و احساسی می‌شوند، حسی شبیه عشق را تجربه می‌کنند در حالی که میزان تجربه زیستشان، ظرفیت انقطاعش را برایشان ایجاد نکرده. تمام آموزه‌های دینی، اخلاقی، روان‌شناختی، علمی و تجربی گام‌های تدریجی را برای این بخش از تجربه زیستی بشر ذکر کرده‌اند که خانواده‌ها بایستی همواره در دوره بلوغ به اقتضای فرهنگ خود، خانواده و محیط پیرامونشان، آن را مدیریت کنند.
غزاله و آرمان حدود ۱۸ ساله امروز، فارغ از خطای فردی خویش، قربانی سهل‌انگاری ما بزرگتر‌ها هستند. لطفا مراقب غزاله‌ها و ارمان‌هامان باشیم…
از صفحه سیدمحمدرضا خوشرو

واکنش رامبد جوان به قصاص آرمان

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.