قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون چهارشنبه ۳ آذر

آیفون 13 پرومکس طبق روال روز‌های گذشته ارزان شد. نسخه ۱۲۸ گیگابایت این گوشی ظرف ۲۴ ساعت قبل، یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ریزش قیمت داشته است و برای خرید آن باید ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، گلکسی A52s 5G (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) امروز چهارشنبه سوم آذر به طور متوسط در فروشگاه‌های آنلاین ۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود. گلکسی A52s 5G نسبت به روز گذشته افزایش ۲۰۰ هزار را تجربه می‌کند و بین مدل‌های اندرویدی پرفروش بازار، بیشترین افزایش قیمت را به ثبت رسانده است.

به گزارش فرارو؛ قیمت گلکسی A12 و Poco X3 Pro که به ترتیب پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ و شیائومی محسوب می‌شوند، امروز گران شده است. امروز نسخه ۶۴ گیگایتی A12 حدود چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان و نسخه ۲۵۶ گیگابایت Poco X3 Pro تقریبا شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارند و هر کدام ۱۰۰ هزار تومان رشد قیمت پیدا کرده اند. در سوی مقابل روند ریزش قیمت گوشی‌های پرفروش اپل امروز نیز ادامه داشت. آیفون 13 پرومکس (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) ظرف ۲۴ ساعت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد و امروز خریداران این مدل حول و حوش ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای آن پرداخت می‌کنند. آیفون 13 پرو نیز با کاهش یک میلیون تومانی در فروشگاه‌های آنلاین تهران به چشم می‌خورد و فروشنده‌های موبایل، برای نسخه ۱۲۸ گیگابایت این گوشی ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاشتند.

قیمت گوشی های سامسونگ

A12 پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در بازار موبایل ایران است. A12 در عین حال ارزانترین گوشی در فهرست زیر محسوب می‌شود. به دلیل مقبولیت بالای برند سامسونگ و قیمت پایین، A12 فروش خوبی را تحربه می‌کند. گلکسی A22 یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ در بازار جهانی محسوب می‌شود. گلکسی A22 در حال حاضر دومین مدل پرطرفدار سامسونگ در بازار میان‌رده‌ها است. گلکسی S20 FE نسخه پرچمدار، اما ارزان‌سازی شده سامسونگ در بازار است.

رقابت تنگاتنگی بین گلکسی S20FE، A72 و A52 وجود دارد. این سه مدل محبوب در حال حاضر بین ۹ تا ۱۳ میلیون تومان قیمت دارند. گلکسی A52s 5G با پردازنده ارتقا یافته نسبت به مدل A52 می‌تواند رقیبی قدرتمند برای S20FE، A72 و A52 باشد. M31 برای کسانی که باتری گوشی اهمیت بالاتری برای آن‌ها دارد، انتخاب خوبی محسوب می‌شود. M31 با داشتن باتری شش هزار میلی آمپری، نیاز شما را از خرید پاور بانک برای استفاده‌های روزمره از بین خواهد برد.

S21 Ultra 5G تنها پرچمدار سامسونگ در لیست پرفروش‌های این برند در بازار ایران است. امکان استفاده از اینترنت همراه نسل پنجم پردازنده قوی، دوربین با کیفیت بالا و نمایشگر قدرتمند کاربرانش را برای استفاده روزمره، بازی‌های سنگین و استفاده طولانی مدت راضی نگه می‌دارد. S21 Ultra 5G پس از یک سال از زمان عرضه هنوز در بین پرفروش‌ها دیده می‌شود.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش سامسونگ

مدل قیمت
A12 (ظرفیت ۶۴ گیگابایت) چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان 
A32 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) هفت میلیون و ۲۰ هزار تومان 
S20 FE (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان 
A72 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان 
A22 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان 
A52 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) هشت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان 
A52s 5G (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان 
S21 Ultra 5G (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۲۹ میلیون ۱۵۰ هزار تومان 
M31 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان 
A32 5G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان 

قیمت گوشی های شیائومی

Poco X3 Pro پرفروش‌ترین گوشی بازار ایران و شیائومی است. Poco X3 Pro با داشتن پردازنده قوی و قیمت پایین نسبت به هم‌رده‌ها بهترین عملکرد پردازنده را در این بازه قیمت ارائه می‌کند. Note 8 2021 جدیدترین گوشی این فهرست است. Note 8 2021 توانسته در مدت نسبتا کوتاهی نظر بسیاری از کاربران ایرانی را به خود جلب کند.

Poco M3 دیگر گوشی پرفروش شیائومی امکانات خوبی نسبت به قیمتش ارائه می‌کند. باتری قوی، ویژگی اصلی این میان‌رده شیائومی است. Mi 10T Lite 5G با پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه از معدود گوشی های میان‌رده‌ای است که قابلیت 5G را در خود می‌بیند. Poco F3 در بازار ایران فروش چشمگیری را تجربه کرده است. دلیل این استقبال ظاهر زیبای Poco F3، سخت افزار قدرتمند و قابلیت به روز رسانی آن تا چند سال آتی است.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی

مدل قیمت امروز
Poco X3 Pro (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان 
Redmi Note 8 2021 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان 
Poco M3 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) پنج میلیون و ۱۷۰ هزار تومان 
Redmi 9A (ظرفیت ۳۲ گیگابایت) سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان 
Poco F3 (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان 
Redmi Note 10s (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۸۱۰ هزار تومان 
Mi 10T Lite 5G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۵۸۰ رهزار تومان 
Mi 11 Lite (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) هفت میلیون ۸۰۰ هزار تومان 
Redmi 9T (ظرفیت ۶۴ گیگابایت) چهار میلیون و ۶۳۰ هزار تومان 
Redmi 9C (ظرفیت ۳۲ گیگابایت) سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

قیمت گوشی های آیفون

آیفون SE مدل 2020 ارزان‌ترین مدل پرفروش اپل است. آیفون SE مدل 2020 با ظاهری شبیه به آیفون هشت، سخت افزار قوی‌تری به کاربران ارائه می‌دهد. آیفون SE مدل 2020 پرفروش‌ترین گوشی آیفون در بازار ایران به شمار می‌رود. آیفون 12 پرومکس با گذشت یک سال از زمان عرضه هنوز فروش خوبی را در بازار تجربه می‌کند. به گزارش فرارو، هواداران برند اپل در ایران آیفون 12 پرومکس را به دلیل ویژگی‌های سخت افزاری قوی آن هنوز به مدل‌های هم قیمتش در دیگر برند‌ها ترجیه می‌دهند. آیفون 13 آخرین ورژن ارائه شده توسط اپل در بازار جهانی است. نسخه‌های مختلف آیفون 13 به محض ورود به بازار ایران متقاضیان خود را پیدا کردند. آیفون 13 پرومکس با دوربین بهتر نسبت به نسخه 13 در بازار موجود است. آیفون 12 مینی توسط اپل عرضه شد تا هواداران سنتی آیفون به ویژه خریدارانی که طرفداران گوشی‌هایی با صفحه نمایش کوچک‌تر از شش اینچ بودند را راضی نگه دارد. آیفون 12 مینی با وجود کوچک بودن دارای سخت‌افزار قوی است و نیاز کاربرانش را به طور کامل برطرف می‌کند.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش آیفون

مدل قیمت امروز
آیفون SE مدل 2020 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان 
آیفون 12 پرو مکس (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۳۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان 
آیفون 13 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان 
آیفون 13 پرو (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان 
آیفون 13 پرو مکس (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان 
آیفون 12 مینی (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۲۵ میلیون و ۲۵۰ تومان
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.