پدر آرمان پیش از اعدام به فرزندش چه گفت؟ ۷ سال است دو خانواده را نابود کردی!

حکم قصاص آرمان عبدالعالی، سحرگاه امروز در حالی به اجرا در آمد که تا آخرین دقایق همچنان امید به گرفتن بخشش از خانواده غزاله شکور وجود داشت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، قاضی محمد شهریاری در آخرین نشست برای گرفتن رضایت از خانواده غزاله شکور برای عدم اجرای حکم قصاص آرمان، بر این نکته تاکید کرد که در این سال‌ها، خانواده‌ها و تعداد زیادی از چهره‌های فرهنگی و اجتماعی، به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای گذشت خانواده شکور از حق قانونی خود، وساطت کردند و قوه قضاییه هم در این خصوص تلاش‌های وافری داشته است.

سرپرست دادسرای جنایی ادامه داد: خواسته خانواده غزاله پیدا شدن جسد بود و صلح و بخشش را منوط به پیدا شدن جسد دانستند درحالی که جسد در سطل زباله‌ای رها شده بوده.

شهریاری در ادامه خطاب به خانواده شکور گفت: ما در پروسه این پرونده صحبت‌های زیادی با شما انجام دادیم و اکنون تصمیم‌گیرنده شما هستید، اما تجربه نشان داده که بهتر است خانواده در آرامش تصمیم بگیرند. امید است خروجی این جلسه این باشد که قصاص با خواسته و اراده خانواده شکور اجرا نشود و ما نیز بر حسب تکلیف قانونی و شرعی تا آخرین لحظه برای صلح و سازش تلاش می‌کنیم. ما نمی‌خواهیم حقتان را از شما بگیریم چرا که اجرای قصاص حق طبیعی و قانونی شما است، اما می‌خواهیم دقیق‌تر فکر کنید.

بعد از اظهارات شهریاری سرپرست دادسرای جنایی، پدر غزاله شکور گفت: اگر این قتل ناشی از یک اتفاق یا حادثه بود به همان قرآن قسم که می‌بخشیدم، اما این موضوع حاصل یک اتفاق نبوده است.

در ادامه پدر آرمان با چشمانی اشکبار خطاب به خانواده غزاله شکور، گفت: ما می‌دانیم این حق شما است، ما هربار در زندگی به مشکلی برخورد می‌کنیم به رحمت خدا دل می‌بندیم.

پدر آرمان، فرزندش را مورد عتاب قرار داد و گفت: هفت سال است که به خاطر اشتباهت، دو خانواده نابود شدند، ما چه زمانی به تو یاد دادیم که چنین کاری انجام دهی؟

بعد از این گفت‌وگوها، شهریاری سرپرست دادسرای جنایی از دو خانواده خواست تا زمان انجام فریضه نماز صبح، در حیاط زندان با آرامش با یکدیگر صحبت کنند تا شاید نتیجه رضایت‌بخشی حاصل شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.