ستاره فوتبال به یک سال حبس محکوم شد

رئیس دادگاه ورسای فرانسه اعلام کرد؛ کریم بن‌زما، مهاجم فرانسوی رئال‌مادرید سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در پرونده اخاذی از ولبوئنا محکوم شد.

به گزارش تازه نیوز، کریم بن‌زما مهاجم رئال پس از اینکه متهم به همدستی در اقدام برای باج‌خواهی از هم‌تیمی پیشین خود شد، به یک سال حبس تعلیقی و پرداخت 75 هزار یورو جریمه نقدی محکوم شد.

قاضی پرونده هم خبر داد کریم بن‌زما در مورد ملاقات با مصطفی زوائوی (یکی از افراد اصلی که در ماجرای اخاذی از هافبک پیشین لیون نقش داشت) به بازرسان دروغ گفته اما از تمام جزئیات تلاش برای باج‌گیری از ولبوئنا آگاه نبوده است، هرچند او در این طرح شرکت داشته و هم‌دستانش را برای دستیابی به این هدف تشویق کرده است.

وکیل بن‌زما اما قصد دارد به حکم صادره اعتراض کند و در این مورد گفت: ما از این حکم کاملاً متحیر هستیم! درخواست تجدیدنظر ضروری است و کریم در نهایت تبرئه خواهد شد.

بن‌زما متهم است 6 سال پیش در نقش یک واسطه برای چند ‌فرد باج‌گیر سعی کرده هم‌تیمی سابقش در لیون و تیم ملی فرانسه را متقاعد کند که مبلغ درخواستی باج‌گیرها را بپردازد تا آنها از انتشار یک فیلم خصوصی از ولبوئنا خودداری کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.