نتیجه بازی استقلال – گل‌گهر ۳ بر صفر می‌شود؟

باشگاه استقلال نسبت به شکایت علیه اریک بوکوم بایناما بازیکن گابنی گل گهر واکنش نشان داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، از روز گذشته و پس از پایان دیدار استقلال و گل گهر، اخباری درخصوص غیرقانونی بودن قرارداد اریک بوکوم بایناما بازیکن گابنی سیرجانی‌ها منتشر شد که حتی استقلالی‌ها نیز نسبت به حضور این بازیکن معترض بوده و شکایت رسمی خود را نیز به ثبت رسانده‌اند.

داستان از این قرار است که طبق قوانین سازمان لیگ، این بازیکن آفریقایی برای حضور در لیگ برتر ایران نیازمند حداقل ۴ بازی در تیم ملی کشورش است و باشگاه گل گهر نیز مدعی شده در نامه نگاری که با فدراسیون فوتبال گابن داشته، انجام ۴ بازی بایناما برای تیم ملی گابن مورد تأیید قرار گرفته است اما نکته مبهم در این باره، عدم ثبت بازی‌های ملی این بازیکن در سایت‌های معتبر خارجی است.

فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال در گفتگوی زنده با صفحه اینستاگرام این باشگاه درباره شکایت از گل گهر گفت: در کلیه مواردی که باشگاه احساس کند که حقش ضایع می‌شود و امکان استیفای حقوقش براساس قانون موجود است، باشگاه صد درصد در مدت زمان قانونی طبق قانون و مقررات و آیین‌نامه‌های فدراسیون اقدام می‌کند.

او ادامه داد: این مورد هم جزو همان موارد است. هواداران مطمئن باشد که اگر باشگاه طبق بررسی‌های خودش و کارشناسان بی‌طرفی که دارد، به نتیجه برسد، حتما در مدت قانونی باشگاه این کار را کرده و حافظ منافع باشگاه خواهد بود. هم در این مورد و هم در موارد مشابه حتما انجام خواهد شد.

سمیعی گفت: ما کلیه مسائل را نمی‌توانیم رسانه‌ای کنیم چون خط مشی آقای آجورلو این است که بیشتر کار کنیم. این چند وقت هم مجبور شدیم به دلیل این که هجمه‌ها زیاد شد بیشتر در رسانه‌ها حضور پیدا کنیم. همانطور که مستحضر هستید به ما اجازه داده نشد در صدا و سیما حضور پیدا کنیم و به همین دلیل از فضای مجازی استفاده کنیم. باز هم تکرار می‌کنم هرجا به یقین نسبی برسیم و تردید ایجاد شود که مشکلی وجود دارد، بازیکنی غیر مجاز است یا حق باشگاه در حال تضییع شدن است، ورود می‌کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.