ترفندهای آرایشی به سبک زنان فرانسوی

ترفندهای آرایشی بسیاری وجود دارد که خانم ها در سراسر دنیا برای زیباتر شدن از آن ها استفاده میکنند اما زنان فرانسوی ترفندهای خاصی برای آرایش و زیبایی دارند.

به گزارش تازه‌نیوز، می خواهیم زیبایی به سبک فرنسوی ها را بررسی کنیم و برخی از این ترفندها را در اختیارتان بگذاریم.
ترفند اول: اگر میخواهید به سبک زنان فرانسوی زیبا شوید بهتر است بدانید فرانسوی ها هیچوقت کامل آرایش نمیکنند, آنها اعتقاد دارد آرایش یک عضو از چهره باعث جذابیت بیشتری میشود مثلا فقط رژ لب بزنید یا فقط به چشم هایتان ریمل بزنید.
ترفند دوم: همه خانم ها عطر را روی گردن و مچ دست شان میزنند اما زنان فرانسوی ترفندهای دیگری دارند, آن ها عطر را روی موها, کیف, پشت گوش میزنند و یا حتی گاهی عطر را در هوا اسپری میکنند تا مقدار مناسبی از عطر روی موها و لباس شان بنشیند.
ترفند سوم: زنان فرانسوی معتقدند زیبایی شان باید برای خوشان رضایت بخش باشد نه دیگران, پس سمت عمل های زیبایی نمیروند و هر طور که میپسندند آرایش میکنند.
ترفند چهارم: اگر سبک خاصی در آرایش کردن ندارید میتوانید مانند فرانسوی ها در زمان بیکاری روش های مختلف آرایش را امتحان کنید تا هم سرگرم شوید و هم سبک آرایشی دلخواه تان را بیابید.
ترفند پنجم: برای رفتن به مسافرت کیف بزرگ لوازم آرایش تان را با خودتان حمل نکنید زیرا در مسافرت به سایه چشم ۳۶رنگه و هایلایتر و کانسیلر نیاز ندارید پس بهتر است لوازم آرایش ضروری مانند کرم پودر, ریمل و رژ لب همراه تان ببرید.

منبع: نمناک

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.