مشکل آب با تجمع درست نمی‌شود، نماز باران بخوانید!

احمد علم الهدی گفت: امروز در همه استانها مشکل آب داریم و این مساله فقط مربوط به چند استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری و یزد نیست و این مشکل بخش عمده اش مربوط به کاهش نزولات آسمانی در کشور است.

به گزارش تازه نیوز، حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد گفت: امروز بیش از ۴۲ شبکه تلویزیونی در دنیا علیه نظام ما و برای مردم سمپاشی می کنند و چندین هزار نفر روز و شب در ۲ مجموعه در آمریکا و اسرائیل در حال تولید محتوای فضای مجازی برای سرکوب نظام و ایجاد جنگ نرم در داخل کشور هستند.

امام جمعه مشهد گفت: دشمن چون نمی تواند در عرصه نظامی کاری پیش ببرد به دنبال پوساندن نظام از درون با ایجاد جنگ نرم است لذا در این عرصه به دفاع جانانه نیاز داریم و قهرمانان این عرصه جوانان مبتکر بسیجی در عرصه سایبری هستند.

علم الهدی افزود: امروز در همه استانها مشکل آب داریم و این مساله فقط مربوط به چند استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری و یزد نیست و این مشکل بخش عمده اش مربوط به کاهش نزولات آسمانی در کشور است البته فقط کشور ما گرفتار این مشکل نیست بلکه این یک مساله اقلیمی جهانی است و دیگر کشورها نیز گرفتار آن شده اند.

وی ادامه داد: وقتی نزولات آسمانی کم است مشکل با تجمع درست نمی شود، درمقابل خدا تجمع فایده ندارد بلکه تجمع باید در نماز باران انجام شود.

2 نظر
  1. Feri

    ملتو چی فرض می کنید؟! البته اونی که فرض میکنید راست میگی زیادن..

  2. امیر

    بفرما شروع کن تا بقیه هم پشت سر شما به صف بایستند .اما از بس پیش خدا آبرو داریم که حتما باید چتر هم بیاریم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.