نام برنده توپ طلای ۲۰۲۱ لو رفت؟!

لو رفتن نام برنده توپ طلای ۲۰۲۱ ادعایی است که خبرنگار یک رسانه معتبر مطرح کرده است

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، گزارش‌های متعدد منتشر شده که نشان می‌دهد لیونل مسی توپ طلای سال ۲۰۲۱ را از آن خود کرده است، جایزه ای که از سوی مجله فرانس فوتبال اعطا می‌شود. در این صورت مسی برای هفتمین بار برنده این جایزه ارزشمند خواهد شد.

طبق نوشته خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا، متئو مورتو، ستاره پاری‌سن‌ژرمن به دوستان و خانواده اش اطلاع داده که برنده این جایزه شده است. جایزه‌ای که برنده آن به طور رسمی روز دوشنبه در پاریس معرفی می‌شود.

بسیاری بر این عقیده بوده و هستند که توپ طلای امسال باید به روبرت لواندوفسکی ستاره بایرن مونیخ برسد اما ظاهرا اوضاع آراء طور دیگری پیش رفته است. در صورتی که توپ طلا به مسی برسد او دو بار بیشتر از رقیب همیشگی‌اش کریستیانو رونالدو عنوان بهترین بازیکن جهان را کسب کرده است.

این می‌تواند پایان خوشی بر یک سال پرماجرا برای لیونل مسی ۳۴ ساله باشد. او در تابستان بالاخره توانست اولین جام معتبر را همراه با تیم ملی کشورش کسب کند و به قهرمانی کوپا آمریکا برسد. آرژانتینی‌ها با این قهرمانی به روند ۲۸ سال قهرمان نشدن خود در امریکای جنوبی پایان دادند، افتخاری که لیونل مسی در خلق آن تاثیر زیادی داشت.

مسی همچنین با بارسلونا قهرمانی در جام حذفی اسپانیا را به دست آورد اما در همین تابستان مجبور به جدایی از این تیم و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن به عنوان بازیکن آزاد شد. از نظر عملکرد شخصی هم مسی ۴۱ گل زد و ۱۷ پاس گل در سال ۲۰۲۱ به نام خود ثبت کرد.

البته سردبیر فرانس فوتبال موضوع لو رفتن برنده توپ طلا را تکذیب کرده اما منابع دیگری هم از فاش شدن برنده و رسیدن جایزه به مسی خبر داده‌اند. با این وجود درست یا نادرست بودن خبر روزنامه‌نگار اسپانیایی اسکای اسپورت، مورتو، روز دوشنبه مشخص خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.