وضعیت آب و هوا یکشنبه ۷ آذر: افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های پرجمعیت

روز‌های یکشنبه و چهارشنبه روند افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت رخ خواهد داد.

به گزارش تازه‌نیوز، از اواخر یکشنبه و روز دوشنبه در استان هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان، جزایر واقع در تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در روز دوشنبه در نیمه شمالی کرمان، برخی نقاط خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان، جنوب استان‌های یزد و فارس بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بارش پراکنده و در جزایر واقع در تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر چهارشنبه و روز پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل وزش باد جنوبی همراه با افزایش دما و از اواخر وقت چهارشنبه و روز پنجشنبه کاهش محسوس دما در این نواحی پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود. همچنین از اواخر وقت چهارشنبه و روز پنجشنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است، روز‌های یکشنبه و چهارشنبه روند افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت رخ خواهد داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.