دوری ۱۶ ساله از خانواده، به‌خاطر اخراج از دانشگاه!

یک مرد چینی که بعد از ناکامی در فارغ‌التحصیلی از دانشگاه به مدت ۱۶ سال ناپدید شده بود، بالاخره به خانواده خود بازگشت.

به گزارش تازه‌نیوز، یک مرد ۳۹ ساله که نام او وانگ عنوان شده، هفته گذشته در شهر شی‌آن ِ چین با خانواده خود دیدار کرد و گزارشی تصویری از این دیدار توسط یکی از رسانه‌های محلی چین تهیه شد. در ویدئویی که از این دیدار در شبکه اجتماعی ویبو (توییتر ِ چین) منتشر شده، وانگ در حالی که اشک می‌ریزد زانو زده و از مادر خود که از سال ۲۰۰۵ تا آن‌وقت او را ندیده بود، عذرخواهی می‌کند.

وانگ در سال ۲۰۰۱ از شاگردان ممتاز دبیرستان خود بود. اما در سال ۲۰۰۵ ارتباط خود را با خانواده‌اش که در یک استان دیگر چین زندگی می‌کردند به کلی قطع کرد. چرا که به خاطر آن‌که به بازی‌های ویدئویی اعتیاد پیدا کرده و از دانشگاه اخراج شده بود، عمیقاً احساس شرمندگی می‌کرد و توان رویارویی با والدینش را نداشت. دانشگاه چانگ‌آن که وانگ در آن تحصیل می کرد، یکی از دانشگاه‌های برتر چین است.

وانگ ۱۶ سال از خانواده خود دور بود. او در شهر شی‌آن با انجام شغل‌های موقتی گذران زندگی می‌کرد که لازم نبود برای آن‌ها خود را به طور رسمی به دولت محلی معرفی کند. اما بعد از آن‌که برای تمدید کارت شناسایی خود به یکی از ادارات دولتی شهر شی‌آن رفت، بالاخره او را به خانواده‌اش رساندند. مقامات دولتی وقتی متوجه شدند نام وانگ در فهرست افراد گمشده قرار دارد، با خانواده او تماس گرفتند. وانگ به یکی از شبکه‌های محلی چین گفته در طول مدتی که از خانواده‌اش دور بود با انجام کارهای پست و دون‌مایه هزینه خوراک و مسکن خود را تأمین می‌کرد اما از خجالت حاضر به بازگشت پیش خانواده‌اش نبود.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.