حمله دوباره خبرنگار کیهان به آیت‌الله مصباح و احمدی‌نژادی‌ها!

حسین قدیانی، خبرنگار سابق روزنامه کیهان به حمید رسایی و حزب پایداری حمله کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، حسین قدیانی در یادداشتی که در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی خود منتشر کرد، با حمله مجدد به جریان پایداری و آیت الله مصباح یزدی، از حجت الاسلام ناطق نوری حمایت کرد.

در این یادداشت خطاب به علی‌اکبر ناطق نوری می‌خوانیم: با عرض سلام و ادب خدمت یار خردمند رهبر انقلاب. اما بعد؛ محکومیت عضو سابق گروهک پایداری به نشر اکاذیب، بیش از پیش ثابت کرد که چرا خامنه‌ای در خطبه خرداد هشتاد و هشت، برای حضرت‌عالی آن‌جور مایه گذاشت. این حکم دیدنی، پیروزی عقل بود بر جهل. پیروزی اعتدال بود بر ابتذال. پیروزی بهشتی بود بر مصباح. پیروزی خمینیسم بود بر مصباحیسم. پیروزی منطق بود بر اصحاب نق. پیروزی نور بود بر تاریکی. پیروزی فرزانگی بود بر پوپولیسم. پیروزی ادب بود بر هوچی‌گری. پیروزی اصالت بود بر کسالت. پیروزی محاسن بود بر معایب. پیروزی ریش بود بر پشم. پیروزی اخلاق بود بر عدالت‌خواهی کور و در یک کلام: پیروزی ولایت بود بر طرح ولایت. جناب ناطق! شما پهلوان‌تر از آن بودید که ناظر بر دروغ مصباح‌پرست بدترکیب و آنرمال مذکور، اقدام به شکایت کنید لیکن انگار می‌کنم که جماعت متوهم خودعماربین لازم بود به واسطه‌ی شما ادب شوند که الحمدلله شدند.

کاش بابت این جعل مرکب از جناب‌عالی معذرت بخواهند؛ البته اگر جهل مرکب‌شان بگذارد. هزاری هم حضرت آقا به این کودن‌های دونبش بتوپد که «شما مگر دادگاهید؟» باز برای این بی‌خردان، طرح ولایت از ولایت مهم‌تر است. آقای ناطق! این‌ها از قماش همان فحاش‌هایی هستند که اخیرا به این حقیر و فی‌الواقع به یک شهید گفتند «تخم یوم‌الشک». یکی‌شان ده سال پیش مدعی شده بود که راقم این سطور چپ می‌کند و آن یکی استاد طرح ولایت کامنت گذاشته بود: «این خط و این نشان! تو روزی با همین شدت و حدت خود رهبر را خواهی زد!» ناطق یوم‌الله دوازده بهمن! ای که بارها سینه‌ات را برای خمینی سپر کردی! این‌ها از تبار همان پست‌فطرت‌هایی هستند که نهم دی را منهای دوازدهم فروردین یعنی انقلاب را منهای مردم و اسلام را منهای جمهور می‌خواهند. خطر گروهک متعفن و ضد بهشتی پایداری از آن منظر تشدید می‌شود که از یاد نبریم احمدی‌نژادی‌ها با ریش تیغ می‌زنند. محکوم کذا ذوب در ولایت نامحمود است، نه امامت روح‌الله و الا بی‌خودترین تحلیل را ناظر بر مقطع پایانی جنگ ارائه نمی‌داد. این‌ها هنوز هم مرحوم هاشمی را ناجوان‌مردانه می‌زنند، چون در سیاست‌ورزی الگوی‌شان مصباح است، نه بهشتی. از همین قوم، ماشین بنز مطهری و منزل قلهک بهشتی را تجلی عدول آن شهیدان خدایی از عدل علوی خواندند تا ثابت کنند علی‌رغم برخی شوآف‌ها هم‌چنان احمدی‌نژادی‌اند‌. خون عدالت‌خوارها از ویروس منحوس احمدی‌نژاد پاک نمی‌شود. ناطق عزیز! مبادا فکر کنی همه‌ی حزب‌اللهی‌ها حزب‌المصباحی هستند. شکر خدا که من نیز عوض شدم و عوضی نماندم. عاقبت‌تان به خیر…

 

۱ نظر
  1. محمدرضایی

    مصباح ازناطق ورفسنجانی که خیلی خیلی بهتر بود

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.