طرز تهیه خانگی دو نوع کرم ژاپنی ضد چین و چروک‌ صورت

بانوان ژاپنی رازی پنهان دارند که به آنها کمک می‌کند تا با عیوب پوست مبارزه کنند و چین و چروک‌های صورت را از بین ببرند.

به گزارش تازه‌نیوز، در این مقاله، با دو نوع درمان آشنا خواهید شد که خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد و خطوط ظریف و چین و چروک‌های پوستی را از بین می‌برد. پیدایش چین و چروک‌های پوستی، یک پدیده طبیعی و معمولاً اجتناب‌ناپذیر است که اثر گذشت زمان را نشان می‌دهد. با گذشت سال‌ها، تولید کلاژن و الاستین کاهش می‌یابد و چین‌های پوستی روی صورت ظاهر می‌شوند. خطوط ریزی که در روی صورت شکل می‌گیرند، اولین نشانه‌های پیری هستند. این خطوط عبارتند از خطوط اخم (روی پیشانی)، خطوط پنجه کلاغی(در گوشه چشم‌ها) و نیز خطوط اطراف لب‌ها. برای به تعویق انداختن روند پیری و محافظت از پوست، باید هر روز اقدامات درستی را انجام دهید. در اینجا یک نوع درمان صورت که چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد و منجر به نرمی و هیدراته‌شدن پوست می‌شود، توضیح داده ‌شده ‌است. با ما همراه باشید.

یک درمان ضد‌پیری برای سفت شدن پوست و مبارزه با چین و چروک‌ها

برای کاهش پیری پوست و مبارزه با شکل‌گیری چین و چروک‌ها، باید به محض ظاهر شدن اولین چین و چروک، روتین زیبایی مخصوص و مستمری را اجرا نمایید. انتخاب یک سبک زندگی سالم و تمرکز بر آبرسانی پوست، دو قانون اصلی است که باعث جوانسازی پوست می‌شود. از این نظر یکی از رازهای زنان ژاپنی برای کاهش افتادگی پوست و حفظ رنگ پوست را برای شما برملا می‌کنیم.

قبل از تهیه این درمان ضد‌چروک، مواد زیر را تهیه کنید:

یک‌چهارم فنجان آرد برنج
یک قاشق غذاخوری شیر
یک‌دوم قاشق غذاخوری عسل
یک فنجان آب
برای آماده سازی این ماده درمانی، مراحل زیر را دنبال کنید:

برنج را در یک لیوان آب روی حرارت متوسط به مدت ۳ دقیقه بپزید.
برنج را آب‌کش کنید اما مراقب باشید که آب آن ‌را دور نریزید چون به آن نیاز خواهید داشت.
در یک کاسه شیر، عسل و برنج را با هم مخلوط کنید.
همه مواد را مخلوط کنید تا یک بافت منسجم و یک‌دست به دست آید.

نحوه مصرف

پس از شستن و خشک کردن صورت از این کرم ضد‌چروک استفاده کنید. بگذارید این ماده درمانی به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست بماند و استراحت کند. پس از این‌که این مدت سپری شد، نوبت به شستشوی صورت می‌رسد. از آب حاصل از پخت برنج برای شستشوی صورت و پاک کردن آلودگی‌ها استفاده کنید. این ماسک باید حداقل هفته‌ای یک‌بار مورد استفاده قرار گیرد.

آب پخت برنج، متحد همیشگی علیه پیری پوست

آب برنج سرشار از آمینو اسیدها، ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است و یک درمان عالی است که به محافظت از پوست در برابر اثرات مضر برخی از عوامل محیطی کمک می‌کند. می‌توان از آن برای روشن کردن پوست، از بین بردن لکه‌های تیره و کاهش جوش‌ها یا همان آکنه استفاده کرد. این ترفند محبوب در بین زنان ژاپنی، باعث تغذیه گسترده اپیدرم می‌شود و به جوانسازی پوست صورت کمک می‌کند. بنابراین، برای مبارزه با پیری زودرس، صاف کردن چین و چروک‌ها و داشتن چهره‌ای درخشان از زیبایی، می‌توانید روی آب پخت برنج یا همان لعاب برنج، حسابی ویژه باز کنید.

محصولی دیگر که می‌توانید مدت بیشتری از آن نگهداری کنید

برای مبارزه با چین و چروک و تقویت پوست، بعضی از مواد طبیعی موثرتر هستند. این جایگزین برای درمان برنج این مزیت را دارد که می‌توانید به مدت ۱۵ روز از آن نگهداری کنید و درنهایت شاهد نتایج چشمگیر آن باشید.

مواد لازم:

۴ قاشق غذاخوری آرد برنج
یک‌چهارم فنجان آب
۵ عدد کپسول ویتامین E
۳ قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ورا

طرز تهیه و کاربرد:

برنج را با حرارت ملایم بپزید تا نرم شود. سپس مخلوط را صاف کرده و برنج را در یک ظرف شیشه‌ای بریزید. آلوئه‌ورا و ویتامین E را اضافه کنید و همه را با هم مخلوط نمایید تا بافتی یکدست و منسجم به دست آید. این ماده را هر شب به مدت ۲۰ دقیقه قبل از خواب روی صورت خود بمالید سپس با آب سرد شستشو دهید. آلوئه‌ورا و ویتامینE، هر دو ترکیباتی هستند که باعث تقویت کلاژن‌سازی و بازسازی سلولی می‌شوند. به همین دلیل از آن‌ها غافل نشوید!

منبع: سلامت

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.