وزیر ارشاد این‌کاره نیست و تو هم نماینده مردم نیستی آقای نوباوه!

محمد حسین فرحبخش خطاب به نماینده دلواپس مجلس گفت: سینما از تمام اصناف این مملکت، پاک­‌تر و سالم­‌تر است

به گزارش تازه‌نیوز، پس از آن‌که بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران وزیر ارشاد را تهدید کرد و از ۳۰ فیلم مساله‌داری گفت که پروانه نمایش خود را در دولت قبل دریافت کرده‌اند و گفت: در صورت نمایش این فیلم‌ها، وی را به مجلس احضار می‌کند، محمدحسین فرحبخش، تهیه‌کننده، کارگردان و پخش‌کننده کهنه‌کار سینمای ایران، طی یادداشتی به این صحبت‌ها واکنش نشان داد.

فرحبخش در این یادداشت آورد:

آقای نوباوه شما می­‌دانید نماینده چند درصد مردم هستید؟ در شهر تهران که باید ۱۰ میلیون رای جمع­‌آوری می­‌شد­، شما تنها با ۷۰۰ هزار رای، به مجلس ورود کردید. آیا می­‌دانید که اگر به تمام نامزدها اجازه حضور می­‌دادند یا اگر در آن ائتلاف و لیست حضور نداشتید و به صورت فردی شرکت می­‌کردید، قطعا در فهرست منتخبین قرار نداشتید؟

آقای نوباوه، من معتقد هستم که شما نماینده واقعی مردم نیستید چون فکر می‌کنید که در این مملکت کودتا شده و یک رژیمی رفته و رژیم دیگری به جای آنها آمده که می‌گوئید این ۳۰ فیلم مساله­‌دار، متعلق به دولت قبل است و حالا این دولت فعلی آمده و باید جلوی نمایش آنها را بگیرد. آن هم با القابی که در شان خودتان است که به این فیلم‌ها می­‌بندید.

آقای نوباوه، بدان که نام شما هرگز در تاریخ نمی­‌ماند اما یک کارگر صحنه که در سینما چای می­‌دهد، نامش در تیتراژ آن اثر می­‌ماند و همین­‌طور دیگر افراد شاغل در سینما را بگیرید و بروید بالا.

آقای نوباوه، با این صحبت­‌هایتان کاملا مشخص می­‌شود که مدیران وزارت ارشاد و سازمان سینمایی از دل این مجلس بیرون آمده و درست به همین خاطر است که می­‌بینیم این عزیزان، این‌کاره نیستند. اهالی سینما به این انتصابات اعتراض داشته و اصلا آن را قبول ندارند. همان وزیری که شما را در هیات بازبینی مستقر کرده را تهدید می­‌کنید که وی را به مجلس می‌کشانید؟! یعنی شما حتی خودتان هم نمی­‌دانید که می­‌خواهید چه کاری انجام دهید.

آقای نوباوه، یک مقدار حواستان را جمع کنید چون با پتک محکم اهالی سینما مواجه می­‌شوید. شما فکر نکنید که به کمرتان اسلحه بستید و به مجلس رفته­‌اید و نائب­‌رئیس به اصطلاح فرهنگی آنجا شده­‌اید.

آقای نوباوه، من مشکل اصلی را نه شخص شما بلکه وزیر ارشاد می­‌دانم که این­‌کاره نیست.آقای خزاعی با وجود اینکه تهیه­‌کننده هستند اما اصلا به درد این کار نمی­‌خورد چون اگر این­کاره بودند که این انتصاب ها به آنها تحمیل نمی­‌شد و آقای ایل‌بیگی که سال‌هاست خون سینماگران را در شیشه کرده را منصوب نمی‌کرد. اگر شما در دولت قبل از این حرف­ها می­‌زدید، اصلا شما را تحویل نمی­‌گرفتند و جواب شما را نمی­‌دادند. شما فکر کرده­­‌اید این دولت از خودتان است و در نتیجه به فکر تهدید افتاده­‌اید که می­‌گوئید آقای وزیری که به من حکم داده­‌ای و من را در هیات بازبینی پروانه نمایش قرار داده‌ای، اگر این فیلم­‌ها نمایش پیدا کنند، تو را به مجلس احضار می‌کنم !!!

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.