حداقل و حداکثر افزایش حقوق معلمان پس از رتبه‌بندی مشخص شد

حقوق معلمان با اجرایی شدن لایحه رتبه بندی معلمان حداقل سه میلیون تومان و حداکثر پنج میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از شهرآرا، منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده ۲۵ هزار میلیارد تومان بودجه برای این لایحه در نظر گرفته است.

او پیش از این درباره افزایش حقوق معلمان گفته بود اگر فردی استاد معلم شود ۷۰ درصد افزایش حقوق خواهد داشت و به ترتیب در رتبه‌های بعدی ۶۰ درصد، ۴۵ درصد و در پایین‌ترین رتبه ۲۵ درصد افزایش حقوق خواهند داشت.

با وجود اظهارات منادی سفیدان، به نظر می‌رسد کمبود بودجه برای اجرایی شدن این لایحه هنوز مورد مناقشه است. قالیباف، رئیس مجلس نیز روز گذشته در این مورد گفت: لایحه رتبه بندی معلمان تصویب می‌شود منتها باید مشکل بار مالی آن رفع شود.

3 نظر
  1. ژوان

    رتبه بندی معلمان به راستی قدمی برای موفقیت است. این حقوق شایسته معلم نیست

  2. Sara

    تو روخدا این کاسه گدایی رو جمع کنید…معلمها عزیزن ولی وضعشون انقدرها هم بدنیست کلا کارمندای دولت اکثریت وضعشون خوبه….بدبخت کارمند شرکت خصوصیه که به هیچ بنده جرات اعتراض نداره باید با ماهی 6 تومن زندگی بگذرونه مرخصی هم که اگر صلاح بدونن….ولی معلمها چی 3 ماه تابستون و تعطیلی کل سال بارون میاد برف میادو …..
    پس تموم کنید این ناله ها رو…..چرا واقعیت تلخ اکثر جامعه که با حداقل حقوق در شرکتهای خصوصی شاغلن رو نمیبین جناب قالیباف

  3. نیما

    یک ساعت معلم یک کلاس ۳۰ نفر باشید بعد بیایید از قشر فرهنگی انتقاد کنید،بله فرهنگی وضع معیشتش اگر هم بد باشه عزت نفس داره که بعد از ۴۲ سال انقلاب تازه داره صداش در میاد،اونم نه برای حقوق برای شرفتش که لگد مال شده،کارمندای شرکتهای خصوصی به ویژه و سایر کارمندان دولت هیچ اجباری برای پوشش،سبک صحبت،نوع مسافرت و… ندارند،اما فرهنگی این محدودیت ها رو داره،ضمنا ۳ ماه تعطیلی برای شما آزادی سر کار برای ما،اگرم کاسه گدایی هست این آشپزخونه با کاسه و بشقابش مال شما،باید از هر شرکت خصوصی و دولتی که آدم برای خدمت به مملکت پشت میز گذاشته ماهانه درصدی رو به حساب آموزش پرورش واریز کنند تا قدردان باشید،کاری که در کشورهای دیگه شده.ان شاالله خداوند به قدر وسعت قلبها به اونا روزی بده.یا علی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.