مجری معروف به دلیل رسوایی اخلاقی تعلیق شد

«کریس کومو» شناخته شده‌ترین مجری شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان به دلیل رسوایی اخلاقی برادرش و همدستی با او از کار تعلیق شد.

به گزارش تازه‌نیوز، «کریس کومو» شناخته شده‌ترین مجری شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان با عنوان تحقیقات در زمینه رسوایی اخلاقی برادرش «اندرو کومو» فرماندار مستعفی نیویورک و کمک به او از کار تعلیق شد.

سی‌ان‌ان گفت که کریس کومو را پس از افشای اطلاعات جدید درباره نحوه کمک او به برادرش، فرماندار سابق نیویورک، اندرو کومو، در بحبوحه رسوایی اتهامات آزار جنسی «به‌طور نامحدود، در انتظار ارزیابی‌های بیشتر» به حالت تعلیق درآورده است.

سی‌ان‌ان عصر سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت: دفتر دادستان کل نیویورک روز دوشنبه مدارک و اسنادی را منتشر کرد که ابعاد جدیدی از دخالت کریس کومو در دفاع از برادرش نمایان می‌سازد. اسنادی که قبل از انتشار عمومی از آنها مطلع نبودیم، سؤالات جدی ایجاد می‌کند. زمانی که کریس اعتراف کرد که به کارکنان برادرش مشاوره داده است، قوانین ما را زیر پا گذاشت و ما علناً آن را تصدیق کردیم. اما ما همچنین از موقعیت منحصربه‌فردی که او در آن قرار داشت و نیاز او به قرار دادن خانواده در اولویت و شغل را درک کردیم. با این حال، این اسناد به سطح بیشتری از مشارکت در تلاش‌های برادرش نسبت به آنچه قبلاً می‌دانستیم اشاره دارد. در نتیجه، ما کریس را برای مدت نامحدودی تعلیق کرده‌ایم و در انتظار ارزیابی بیشتر هستیم.»

در اواخر ماه جولای «اندرو کومو» فرماندار نیویورک به آزار جنسی چند زن متهم شد. جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بلافاصله در واکنش به اتهام رسوایی جنسی فرماندار ایالت نیویورک گفت او باید استعفا بدهد. نتایج تحقیقات لتیتیا جیمز دادستان کل ایالت نیویورک نشان داد که کومو ۶۳ ساله، ۱۱ زن را مورد آزار قرار داده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.