نبرد کمپانی‌ها برای فیلم جدید برد پیت!

هالیوود همیشه علاقه خاصی نسبت به فیلم‌های ماشین‌سواری داشته، مخصوصاً چون این ورزش می‌تواند جذبه بصری خاصی داشته باشد و در عین حال از ارزش درام بالا و شخصیت‌های کله‌شق و منطقی بهره ببرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، ظاهراً هالیوود هنوز عاشق ماشین‌های سریع است. یک پروژه جدید درباره ماشین‌های مسابقه‌ای که تعدادی چهره بزرگ به آن متصل هستند باعث شده استودیوها و استریمرها وارد نبردی شوند تا حقوق پخش آن را در مزایده ببرند.

این پروژه هنوز عنوانی رسمی ندارد اما برد پیت قرار است ستاره آن باشد و جوزف کوزینسکی فیلمساز «تاپ گان: ماوریک» روی صندلی کارگردانی آن می‌نشیند.

هنوز داستان دقیق فیلم مشخص نیست اما منابع آگاه می‌گویند لوییس همیلتون راننده افسانه‌ای بریتانیایی در این پروژه حضور دارد.

جری بروکهایمر تهیه‌کننده کارکشته و ارن کروگر فیلم‌نامه‌نویس که در «ماوریک» با کوزینسکی همکاری کرده هم قرار است بخشی از این پروژه باشند که می‌تواند بلاکباستر بزرگ بعدی هالیوود باشد.

به گفته منابع، استودیوهای پارامونت، ام‌جی‌ام و یونیورسال و همچنین استریمرهایی مانند نت‌فلیکس، اپل و آمازون تا به حال پیشنهادهایی برای خرید حقوق پخش این فیلم ارایه داده‌اند. حتی دیزنی که معمولاً از این جور رقابت‌ها کناره‌گیری می‌کند هم قصد دارد این پروژه را خریداری کند.

پیت و کوزینسکی سال‌هاست که قصد دارند یک فیلم ماشین‌سواری رقابتی درست کنند. در سال ۲۰۱۳، پیت قصد داشت وارد پروژه «حسابی بران» شود که کوزینسکی می‌خواست آن را کارگردانی کند و تام کروز هم در آن حضور داشت. اما آن پروژه در نهایت تبدیل به «فورد مقابل فراری» با بازیگران و کارگردان کاملاً جدید شد.

هالیوود همیشه علاقه خاصی نسبت به فیلم‌های ماشین‌سواری داشته، مخصوصاً چون این ورزش می‌تواند جذبه بصری خاصی داشته باشد و در عین حال از ارزش درام بالا و شخصیت‌های کله‌شق و منطقی بهره ببرد.

این ورزش همچنین همیشه بازیگران هالیوودی را جذب خود کرده که شاید بهترین مثال آن‌ها استیو مک‌کویین باشد.

در نهایت، با وجود اینکه تمام فیلم‌های این چنینی به موفقیت باکس آفیسی دست نیافته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان از «راش» ساخته ران هاوارد نام برد، فیلم‌هایی مانند «فورد مقابل فراری» که موفق می‌شوند، هم باکس آفیس و هم فصل جوایز را به تسخیر خود در می‌آورند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.