دختری که به‌خاطر یک عروسک، ۲۷ بار ژل لب تزریق کرد +تصاویر

زن ۲۴ ساله اهل بلغارستان می‌خواهد برای کریسمس ۲۷مین بار تزریق لب داشته باشد تا بیشتر شبیه عروسک برتز شود!

به گزارش تازه‌نیوز، آندره‌آ اِوانووا ۲۴ ساله که اهل صوفیه، پایتخت بلغارستان است، خیال دارد برای کریسمس برای ۲۷مین بار تزریق لب داشته باشد تا شبیه عروسک برَتز شود.

لب‌های بزرگ‌تر تنها تغییر مد نظر وی نیست؛ آندره‌آ اخیرا برای تغییر شکل چانه و زاویه فک‌ش به فرآیند کاتورینگ متوسل شد که حدود ۵۰۰ پوند برایش هزینه داشت. پله بعدی برای شبیه شدن به عروسک برتز، عمل‌های جراحی پلاستیک بیشتر برای شکل دادن و بزرگ کردن استخوان گونه‌اش است. «بزرگ‌ترین لب‌های دنیا» نه تنها اعتماد به نفس او را افزایش داده، بلکه توجه برخی کاربران اینستاگرام را نیز به او جلب کرده است. او هم اکنون در اینستاگرام حدود ۹هزار دنبال‌کننده دارد.

آندره‌آ می‌گوید: افراد زیادی از سرتاسر جهان در شبکه‌های اجتماعی به من پیام می‌دهند و من را به مهمانی‌های شام و سفرهای گوناگون دعوت می‌کنند.»

تزریق ژل برای بزرگترین لب های دنیا

آندره‌آ با وجود تمام تزریق‌هایی که تاکنون داشته و برای هر کدام حدود ۲۰۰ پوند هزینه کرده، نگران این نیست که لب‌هایش «بترکند». او می‌گوید: «من لب‌هایم را دوست دارم و با این لب‌های بزرگ احساس بهتری دارم. به زودی پروسه‌های جدیدی برای بزرگ‌تر شدن لب‌ها و گونه‌هایم انجام خواهم داد.»

طرفداران آندره‌آ زیر پست‌های متعدد وی در اینستاگرام از ظاهر او تعریف و تمجید و او را برای انجام فرآیندهای زیبایی تشویق می‌کنند.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.