واکنش نعیمه نظام‌دوست به شایعه ازدواجش با عموپورنگ +ویدئو

نعیمه نظام دوست به شایعه ازدواجش با داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) واکنش نشان داد.

به گزارش تازه‌نیوز، مدتی است شایعه ازدواج نعیمه نظام‌دوست و عموپورنگ (داریوش فرضیایی) در فضای مجازی مطرح شده و حالا این بازیگر زن سینما و تلویزیون در لایوی اینستاگرامی به این شایعه پاسخ داد: «این موضوع پورنگ چیه راه انداختین توی فضای مجازی؟ عمو پورنگ دوست و همکار عزیز منه، ما با هم ازدواج نکردیم. لطفا از این شایعه‌های بد دست بردارید… برادر منه، عزیز منه، پسر منه، ولی شوهرم نیست.»

او همچنین گفت مهاجرت نکرده و برای انجام کاری، برای اولین‌بار، به ترکیه آمده است. بخشی از لایو اینستاگرام نعیمه نظام‌دوست که از استانبول، و درباره داریوش فرضیایی، با دنبال‌کنندگان خود صحبت می‌کند را می‌بینید:

نعیمه نظام دوست و داریوش فرضیایی از سال ۹۴ با بازی در مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل» با یکدیگر همکاری داشته‌اند. همکاری‌ای که در فصل‌های بعدی این مجموعه نیز ادامه پیدا کرد و فصل جدید این مجموعه از شبکه دو سیما در حال پخش است.

نعیمه نظام دوست و داریوش فرضیایی

آیا عموپورنگ ازدواج کرده است؟

داریوش فرضیایی، مجری و برنامه‌ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون که بیشتر با نام هنری‌اش «عمو پورنگ» شناخته می‌شود، متولد مرداد ۱۳۵۲ در تهران و دارای مدرک کارشناسی در رشته گرافیک است.

عموپورنگ از سال ۷۳ وارد صداوسیما شد و فعالیت خود را در رادیو آغاز کرد. او در سال ۷۶ به تلویزیون راه یافت و با اجرا در برنامه‌های کودک رفته رفته به چهره‌ای شناخته‌شده بدل شد.

با آن‌که تاکنون شایعات زیادی درباره ازدواج داریوش فرضیایی مطرح شده اما او تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است.

عموپورنگ و نعیمه نظام دوست

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام‌دوست متولد آبان ۱۳۵۳ در تهران است و دیپلم علوم تجربی دارد. او از سال ۷۰ کار بازیگری را در گروه‌‌های آزاد تئاتر آغاز کرد و سپس با مجموعه «نوروز ۷۲» به کارگردانی داریوش کاردان وارد تلویزیون شد.

اولین تجربه سینمایی نظام‌دوست در سال ۸۶ با فیلم سینمایی «توفیق اجباری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی رقم خورد. نعیمه نظام‌دوست در سال ۹۲ به خاطر بازی‌اش در فیلم سینمایی «شهدخت، پرویز و دیگران» نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی‌ودومین جشنواره فجر شد.

نعیمه نظام‌دوست تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. او یک بار در مصاحبه‌ای علت ازدواج نکردن برخی بازیگران را شغل آن‌ها عنوان کرده بود.

بیشتر درباره این دو بخوانید و ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.