60 میلیون ایرانی فوتبال نمی‌فهمند ولی یحیی می‌فهمد؟‌!

مدافع اسبق استقلال گفت: آقای گل‌محمدی لابد 60 میلیون ایرانی فوتبال را نمی‌فهمند و فقط تو یک نفر می‌فهمی که می‌گویی پرسپولیس مستحق برد بود؟!

به گزارش تازه نیوز، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی با نتیجه بدون گل به پایان رسید که سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری مدعی شد تیمش مستحق برد بوده است. مهدی فنونی‌‌زاده در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس و صحبت‌های سرمربی تیم سرخپوش پایتخت حرف زد که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

  • این دربی که دیگر نیاز به ارزیابی نداشت. وقتی داور آخر بازی پنالتی صددر‌صد ما را نمی‌گیرد دیگر چه حرفی برای گفتن باقی می‌ماند؟ من خودم فوتبال بازی کردم و می‌دانم تکل از پشت آن هم درون محوطه جریمه صددرصد خطای پنالتی است. نیمه اول هم که آن توپ را آفساید گرفتند در حالی که فقط دست فوروارد ما توی آفساید بود و تمام تنش پشت خط آفساید. آن وقت عالیشاه به آن شکل سر داور داد می‌زند و کسی کاری به کارش ندارد.
  • صددر‌صد نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد. ما خودمان فوتبال بازی کردیم و اینها را می‌فهمیم.
  • لطفاً به آقای گل‌محمدی بگویید شما کدام موقعیت خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کردید که درباره‌اش حرف می‌زنید و ما ندیدیم؟ یعنی ۵۰، ۶۰ میلیون ایرانی فوتبال نمی‌فهمند ولی شما می‌فهمید؟ لابد می‌خواهید بگویید فوتبال‌‌تان هم فراتر از آسیا بوده؟ حتماً لوران بلان این مسابقه را دیده و به یحیی پیغام داده که فوتبال تیمت فراتر از آسیاست. جمع کنید بساط‌تان را. داور یک پنالتی صددر‌صد برای ما نگرفت و یک آفساید غلط گرفت وگرنه پرسپولیس باخته بود.

مطالب مهم مرتبط با دربی را از دست ندهید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.