گزینه محبوب یحیی، به سمت قلعه‌نویی راهنما زد!

مهاجمی که یحیی گل محمدی برای به خدمت گرفتنش تلاش زیادی کرد قصد دارد به تیم قلعه نویی بپیوندد.

به گزارش تازه نیوز، کی‌روش استنلی، مهاجم فصل گذشته سپاهان، گزینه یحیی گل‌محمدی برای پیوستن به پرسپولیس بود هرچند باشگاه پرسپولیس به دلیل داشتن پرونده باز در فیفا اجازه خرید خارجی را نداشت و آنها نتوانستند به دلیل بدهی به کالدرون و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی بازیکن خارجی مد نظر خود را جذب کنند.

قبل از بازی مقابل استقلال تاجیکستان، پرسپولیسی‌ها بعد از چند روز مذاکره با کی‌روش استنلی توانستند با این بازیکن به توافق برسند و قرار بود‌‌ درصورتی که مجوزهای لازم صادر شود‌، این بازیکن برای عقد قرارداد به ایران بیاید. موضوعی که با مخالفت فدراسیون فوتبال همراه شد و پرسپولیس نتوانست قبل از بازی‌های آسیایی خود، بازیکن خارجی بخرد.

بعد از حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و شکست تلخ مقابل الهلال، یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس درخواست کرد هرطور شده برای شروع فصل جدید لیگ برتر، یک یا دو بازیکن خارجی جذب کنند. یحیی همان موقع به صدری دوباره درخواست خرید کی‌روش استنلی را داد و پرونده این مهاجم برزیلی برای حضور در پرسپولیس دوباره باز شد ولی به سرانجام نرسید، چون پرسپولیسی‌ها هنوز نتوانستند بدهی کالدرون را بدهند.

حالا و بعد از منتفی شدن حضور کی‌روش استنلی در پرسپولیس، از سیرجان خبر می‌رسد مدیران باشگاه گل‌گهر مذاکراتی با کی‌روش انجام دادند تا این مهاجم را به تیم‌شان اضافه کنند. از همین‌رو این احتمال وجود دارد گزینه مورد نظر یحیی سر از گل‌گهر دربیاورد. گفتنی است استنلی قبلاً سابقه کار کردن با قلعه نویی در سپاهان را دارد و ممکن است این همکاری به زودی دوباره شکل بگیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.