کپسول ویژه خودکشی اختراع شد: بخواب و بمیر! +عکس

کپسول جدیدی برای به‌مرگی ساخته شده که مرگ بدون دردسری را برای متقاضیانش فراهم می کند.

به گزارش تازه نیوز، بعد از دراز کشیدن فرد در این کپسول و زدن دکمه شروع، گاز نیتروژن رها شده و ظرف ۳۰ ثانیه، درصد اکسیژن از ۲۱ به ۱ درصد می رسد. فرد طی ۵-۲ دقیقه بیهوش و وارد کمای عمیق می شود و به این صورت، مرگی آرام و بدون احساس خفگی را تجربه می کند.

گفته می شود این دستگاه ممکن است به طور قانونی در سوئیس مورد استفاده قرار گیرد.

در سال ۲۰۲۰ حدود ۱۳۰۰ نفر در سوئیس با استفاده از خدمات دو سازمان کمک به خودکشی در این کشور جان خود را از دست دادند. روشی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد، مصرف پنتوباربیتال سدیم مایع است.

یکی از کاربران ایرانی توئیتر در واکنش به این خبر نوشت: ما یه دونه از اینا، بزرگش رو داریم. درصد اکسیژنش هم همین حول و حوشه. بهش میگیم تهران!

2 نظر
  1. 7891

    اخه نمیفهمم بشر اختراع میکنه که مردم بهتر زندکی کنند یا بهتر بمیرند؟ تازه تو تهران رو داری ما هیروشیما و ناکازاکی رو داریم با پسر کوچک و مرد بزرگ. مرگ مثل بختک افتاده به جون بشریت. بشریت هم مثل موش که تو تله افتاده باشه خودش قبر خودش رو میکنه. داعش و امریکا مگر ولمان می کنند؟

    1. Thewolf howl

      اتانازی مال کشوری مثل کانادا هستش یارو یا بیماری روانی شدید داره یا دردو بیماری لاعلاجی داره یه سال تحت بهترین روانپزشکان و روانشناسان قرار میگیره بعد اختیار رو میدن دست فرد با خواست خودش به زندگی لعنتی پایان میده

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.