جزئیات دقیق از افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۱

رئیس سازمان برنامه و بودجه جزئیات افزایش حقوق کارمندان را اعلام کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تحریریه، رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد مییزان افزایش حقوق مارمندان در سال ۱۴۰۱ گفت: با تغییر ریل اقتصادی کشور، قطعاً شرایط رو به بهبود و تغییر خواهد رفت ولی طراحی جدید و تغییر ساختار، بی‌تردید زمان نیاز دارد. در دو ماه اخیر پرداخت‌های دولت بدون خلق پول صورت گرفته است.
دولت تلاش می‎کند که در بودجه سال ۱۴۰۱ برنامه‌ای تنظیم شود تا در هیچ جا ارزش پول ملی کاهش پیدا نکند. اولین گام تغییرات اساسی و ثبات اقتصادی، خروج دولت از اقتصاد است.

طبق نظر دکتر میرکاظمی کارمندان و بازنشستگان دولت هم سعی می کنند با پیشنهاد فرمول پلکانی افزایش حقوق بصورت زیر به دولت کمک کنند :
افزایش سنواتی حقوق بالای ۲۰ میلیون تومان کلا ممنوع و متوقف
افزایش حقوق بین ۱۷ تا ۲۰ میلیون ۱۰ درصد
افزایش حقوق بین ۱۴ تا ۱۶.۹۹ میلیون تومان ۱۵ درصد
افزایش حقوق بین ۱۱ تا ۱۳.۹۹ میلیون تومان ۲۵ درصد
افزایش حقوق بین ۸ تا ۱۰.۹۹ میلیون تومان ۳۰ درصد
افزایش حقوق بین ۵ تا ۷.۹۹ میلیون تومان ۴۰ درصد
افزایش حقوق بین ۳.۵ تا ۴.۹۹ میلیون تومان ۶۰ درصد

2 نظر
  1. رضا

    خنده دار است. طبق این جدول افراد متخصص و تحصیلکرده تنبیه شده اند ؟ گناه آنان چیست ؟ طبیعی است در نظام اداری و سازمانی همه دنیا بر اثر سابقه کار بیشتر ، مدرک تحصیلی و تخصصی بالاتر و نوع مسئولیت ها و رتبه بندی سازمانی ، عده ای به تدریج و در طول سالیان طولانی ، حقوقشان افزایش قانونی یافته است. چرا این عده را تنبیه می کنید ؟ مگر جرمی مرتکب شده اند. اگر طبق قوانین حقوق قانونی دریافت کرده اند چرا باید از افزایش حقوق محروم شوند ؟ این عدالت نیست ظلم در حق افراد زحمتکش و کارآمد است.

    1. فرهاد

      نه جناب این کمک به افرادی است که که یک سوم حقوق امسال شمارو میگیرن و در فقر ونداری وبدبختی بسر میبرن صد برابر تو هم کارایی دارن اون تخصصی که هم ازش دم میزنید با پارتی بازی گرفتید مگر اینا زحمت نکشیدند که باید شرمنده خونوادشان باشند بسه دیگه تا کی فقیر کشی تا کی ظلم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.