ارزش سهام عدالت سه‌شنبه ۱۶ آذر چقدر شد؟

درپی کاهش قیمت نمادهای موجود در سبد سهام عدالت، ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی به ۹ میلیون و صد هزار تومان و ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ششصد تومان رسید.

به گزارش تازه‌نیوز، امروز (۱۶ آذر ۱۴۰۰)، ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با کاهش ۵  هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۹ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان رسید.

سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت های فولاد خوزستان، پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت  حدود ۱۰.۹ میلیون تومان خواهد شد.

شاخص کل بازار بورس نیز با ۸۰۰ واحد کاهش در ارتفاع ۱.۳۴۲.۳۳۷ و شاخص هم وزن در ارتفاع ۳۶۳.۷۶۷ واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات امروز بازار بورس ۳۱۷۰ میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم ۵۳۶۵ هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بورس از سوی نمادهای فکگل، نوری، شفن و شستا صورت گرفت و در بازار  فرابورس نیز غصینو، فرابورس، آریا و وهور تاثیرگذارترین نمادها در تشکیل شاخص بودند.

به جز نماد های پتروشیمی اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با کاهش جزیی قیمت مواجه شدند.

بیشترین تقاضا نیز برای خرید نمادهای شفن، سپید، پارند، کمند و افران، اعتماد و سمگا ثبت شد و بیشترین عرضه برای فروش سهام تابان، غصینو، دپارسح، وسخوز و وسرضوی رخ داد.

ارزش امروز سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی خود را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی 16 آذر 1400

 

 پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (16 آذر 1400) ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام با کاهش 2 هزار تومانی به 10 میلیون و 672 هزار تومان رسید که با احتساب افزایش سرمایه ها، این رقم به حدود 12.4 میلیون تومان می رسد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.